Παρασκευή 22 Ιουνίου 2018

Προρρήσεις Οσίων της Ορθοδοξίας





Α. Αποσπάσματα από το βιβλίο «Σκεύος εκλογής» του ιερομονάχου Χριστόδουλου Αγιορείτου


Για την επιβουλή των άλλων λαών 

<<Θα πρέπει να γνωρίζετε>>, είπε ο Γέροντας, <<ότι κανείς από τους άλλους λαούς δεν μας αγαπά ως έθνος. Όλοι μας επιβουλεύονται. Να ξέρετε ακόμη πως όποιοι λένε, ή θέλουν να δείχνουν ότι μας αγαπάνε λίγο, αυτοί θέλουν και επιδιώκουν να μας τσαλακώσουν πολύ. Οι άλλοι, πάλι, που δεν μας αγαπούν, θέλουν να μας εξαφανίσουν σαν έθνος>>

Για την Τουρκία, α)

Ένας αδελφός ρώτησε τον Γέροντα για τα γεγονότα στη Σερβία κι εκείνος, μεταξύ άλλων, είπε
<<Οι Ευρωπαίοι τώρα κάνουν χάρη στους Τούρκους και ανεξαρτητοποιούν τα κρατίδια όπου ζουν οι μουσουλμάνοι (Βοσνία - Ερζεγοβίνη). Βλέπω όμως να διαλύουν την Τουρκία με ευγενικό τρόπο: Θα ξεσηκωθούν οι Κούρδοι και οι Αρμένιοι και θα ζητήσουν οι Ευρωπαίοι να ανεξαρτητοποιηθούν και τα έθνη αυτά. Θα πουν τότε στην Τουρκία : "Εμείς σου κάναμε το χατίρι εκεί, πρέπει τώρα, κατά τον ίδιο τρόπο να ανεξαρτητοποιηθούν οι Κούρδοι και οι Αρμένιοι". Έτσι ευγενικά θα κομματιάσουν την Τουρκία. Ο Άγιος Αρσένιος στα Φάρασα, έλεγε στους πιστούς ότι θα χάσουν την πατρίδα αλλά σύντομα θα την ξαναπάρουν>>


Για την Τουρκία β) 

<<Σήμερα το να διαβάζει κανείς τους προφήτες είναι σαν να διαβάζει την εφημερίδα. Τόσο ξεκάθαρα είναι γραμμένα. Εμένα ο λογισμός μου, μου λέει ότι θα συμβούν πολλά πράγματα : Οι Ρώσοι θα καταλάβουν την Τουρκία, η δε Τουρκία θα εξαφανιστεί από τον χάρτη, γιατί το 1/3 των Τούρκων θα γίνουν Χριστιανοί, το 1/3 θα αφανιστούν και το 1/3 θα τραβηχτεί προς τη Μεσοποταμία. Στην Κων/πολη θα γίνει μεγάλος πόλεμος μεταξύ των Ρώσων και των Ευρωπαίων και θα χυθεί πολύ αίμα. Η Ελλάδα δεν θα έχει πρωτεύοντα ρόλο σ’ αυτόν τον πόλεμο, αλλά θα της δοθεί η Κων/πολη, όχι επειδή μας ευλαβούνται οι Ρώσοι, αλλά γιατί δεν θα βρίσκουν άλλη λύση καλύτερη και θα καταλήξουν σ’ αυτή τη συμφωνία με την Ελλάδα, μια και θα τους πιέζουν οι δύσκολες τότε περιστάσεις. Ο στρατός ο ελληνικός ούτε καν που θα προλάβει να πάει εκεί και η Πόλη θα του έχει δοθεί>>

Για την Τουρκία γ) (όπου Π : Παΐσιος, Δ :Δημήτριος και Ν : Νικόλαος) 

Π: <<Ναι, είναι από τον Θεό! Θα την πάρουμε! Όχι πως θα την πάρουμε εμείς, αλλά θα μας την δώσουν. Αυτοί που θα την πάρουν από τους Τούρκους θα την δώσουν σ’ εμάς, γιατί αυτό θα νομίζουν πως είναι το συμφέρον τους>> 

Δ: Γέροντα θα διαρκέσει πολύ αυτό το κακό; 
Π: <<Μπόρες, μπόρες θα ‘ναι! Θα δώσουμε όμως εξετάσεις!>> 

Δ: Γέροντα θα υπάρχουν ηγέτες κατάλληλοι; 
Π: <<Θα οικονομήσει ο Θεός! Σ’ αυτόν τον πόλεμο όλοι θα γυρίσουν νικημένοι. Ο Ελληνικός στρατός θα είναι θεατής. Δεν θα γυρίσει κανένας νικητής. Γήπεδο θα είναι η Παλαιστίνη, τάφος τους η Νεκρά Θάλασσα. Αυτό θα είναι το πρώτο ημίχρονο, αλλά υπάρχει και δεύτερο: Μετά τα γεγονότα αυτά, ο άνθρωπος θα φθάσει σε αδιέξοδο και τότε όλοι θα ζητούν να μάθουν για το Ευαγγέλιο και τις Γραφές. Ο Χριστός θα λυπηθεί τον κόσμο και θα δείξει ένα σημείο για να πιστέψουν. Τότε θα ψάχνει κανείς να βρει άπιστο. Θέλει όμως πολλή προσοχή, γιατί μερικά πράγματα αλλιώς τα λένε οι Πατέρες και αλλιώς τα ερμηνεύει ο κόσμος, όπως ας υποθέσουμε τα εξαμίλια που αναφέρει ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός>> (Σημ : Οι Τούρκοι θα φύγουν, αλλά θα ξανάρθουν πάλι και θα φτάσουν ως τα εξαμίλια. Στο τέλος θα τους διώξουν ως την Κόκκινη Μηλιά. Από τους Τούρκους το 1/3 θα σκοτωθεί, το άλλο 1/3 θα βαπτισθεί και μονάχα το υπόλοιπο 1/3 θα πάει στην Κόκκινη Μηλιά). Κανένας δεν μπόρεσε να το εξηγήσει, όλοι το ερμηνεύουν λανθασμένα. Εξαμίλια υπάρχουν στον Λαγκαδά, στο Κιλκίς στην Θράκη, στην Κόρινθο, μα κανένας δεν ξέρει ότι αυτά που λέει είναι τα έξι μίλια των χωρικών υδάτων.

Για την Τουρκία δ) (και συγκεκριμένα για την Κων/πολη)


Σε μια ομάδα μικρών μαθητών από την Αθωνιάδα Σχολή, είπε: <<Και να ξέρετε και την Κωνσταντινούπολη θα την πάρουμε και θα ζείτε κι εσείς εκείνο τον καιρό>>


Για την Τουρκία ε) 


Σε μια συζήτηση που είχε με τον κύριο Δ. (που ήταν μεγάλος σε ηλικία) και τον γιο του, αφού προέβλεψε ότι η ΕΣΣΔ θα διαλυθεί και ότι ο κύριος Δ. θα ζει να το δει, είπε : 
<<Να γνωρίζεις ότι και η Τουρκία θα διαλυθεί. Θα γίνει πόλεμος σε δύο ημίχρονα. Εμείς θα είμαστε οι νικητές γιατί είμαστε ορθόδοξοι. -Γέροντα, με τον πόλεμο, εμείς δεν θα πάθουμε κακό; -Ε, το πολύ κάνα – δυο νησιά να πειράξουν αυτοί, αλλά εμάς θα μας δώσουν την Κων/πολη. Θα τα δείτε! Θα τα δείτε!>>


Β. Αποσπάσματα από το βιβλίο «Σύγχρονες προφητείες και θαύματα» του Γιώργου Κορή


Για την Τουρκία και το Ισραήλ 


<<Οι Τούρκοι δεν έχουν ακόμα πολλές ημέρες. Τα κόλλυβα τα έχουν στο ζωνάρι τους. Η Τουρκία θα διαλυθεί με ευγενικό τρόπο και θα ανεξαρτητοποιηθούν οι Κούρδοι και οι Αρμένιοι. Οι Ρώσοι θα κυριέψουν την Τουρκία και αυτή θα εξαφανιστεί από τον χάρτη. Ένα μέρος των Τούρκων θα εκχριστιανιστεί, ένα άλλο θα σκοτωθεί και ένα άλλο θα κατευθυνθεί προς την Μεσοποταμία. Θα γίνουν φοβεροί πόλεμοι στη Μέση Ανατολή, όπου θα πάρουν μέρος οι Ρώσοι. Θα υπάρχουν πολλοί νεκροί. Οι Κινέζοι θα περάσουν τον Ευφράτη ποταμό με 200.000.000 στρατό και θα προχωρήσουν προς τα Ιεροσόλυμα. Θα καταστραφεί το τέμενος του Ομάρ και θα αρχίσουν οι εργασίες για την ανοικοδόμηση του ναού του Σολομώντα που ήταν παλαιότερα χτισμένος σ’ εκείνο το σημείο. Θα γίνει φοβερός πόλεμος μεταξύ Ευρωπαίων και Ρώσων και θα σκοτωθούν πολλοί. Η Ελλάδα δεν θα αναμιχθεί πολύ σ’ αυτόν τον πόλεμο και θα της δοθεί η Κων/πολη, επειδή οι αντιμαχόμενες πλευρές δεν θα βρίσκουν άλλη καλύτερη λύση. Έτσι, θα συμφωνήσουν γι’ αυτό με την Ελλάδα, αφού θα τους πιέζουν οι δύσκολες τότε περιστάσεις. Μ’ αυτόν τον τρόπο, χωρίς να χρησιμοποιηθεί ο Ελληνικός στρατός, θα δοθεί η Πόλη στους Έλληνες. Οι Εβραίοι θα βοηθηθούν από τον Ευρωπαίο ηγέτη και θα αποκτήσουν μεγάλη δύναμη. Θα αναδειχθούν αναιδείς και υπερήφανοι και θα προσπαθήσουν να αναλάβουν την διακυβέρνηση της Ευρώπης. Τότε τα 2/3 των Εβραίων θα εκχριστιανιστούν. Την Κων/πολη θα μας τη δώσουν όχι από καλοσύνη, αλλά θα οικονομήσει ο Θεός να είναι τέτοια τα συμφέροντα των μεγάλων, ώστε να τους βολεύει να έχουμε εμείς την Πόλη. Επίσης θα πάρουμε και την Καππαδοκία. Τα πράγματα θα χαλαρώσουν στην Καππαδοκία και θα μπορεί να πηγαίνει όποιος θέλει, οπότε θα είναι σαν να την έχουμε. Αυτοί που θα μας βοηθήσουν θα είναι οι Άγγλοι και οι Αμερικάνοι. Τους Τούρκους θα τους περάσουν από την άλλη μεριά και αυτό θα γίνει για τα νερά, τα οποία θα γίνουν διεθνή. Έπειτα θα πέσει στην Τουρκία χολέρα και γίνει μεγάλη καταστροφή, αφού θα πεθάνουν πάρα πολλοί. Από τους υπόλοιπους Τούρκους το 1/3 θα γίνουν Χριστιανοί. Η ΕΟΚ είναι το κράτος του Ισραήλ και τα ψωμιά της είναι λίγα. Οι Κούρδοι και οι Αρμένιοι θα κάνουν κράτος>>



Για την Αλβανία 

<<Οι Βορειοηπειρώτες να μην φοβούνται, επειδή κάποια μέρα θα ελευθερωθούν από κάποια παλικάρια. Οι ελευθερωτές δεν θα καταλαβαίνουν από πολιτικές και θα μπουν μέσα για να βοηθήσουν. Οι πολιτικοί από τη μία θα χαρούν κι αυτοί από την άλλη όμως είναι δεσμευμένοι και δεν μπορούν να ενεργήσουν. Οι άλλες χώρες θα το δεχτούν και θα πουν ότι αφού έγινε, τώρα δεν μπορεί να αλλάξει. Γι’ αυτό δεν πρέπει να φοβούνται οι Βορειοηπειρώτες, επειδή λειτουργούν και οι πνευματικοί νόμοι. Ο πόνος για την Βόρειο Ήπειρο είναι μεγάλος, επειδή ήμασταν μια οικογένεια και μας χώρισαν. Είναι σαν να λες κάποια από τα παιδιά σου να χωριστούν από τα άλλα>>




Γ. Αποσπάσματα από το βιβλίο «Το μεγάλο μυστικό του Γέροντα Παϊσίου» του Μ. Μιχαήλ



Για το Κυπριακό 

<<Το Κυπριακό θα λυθεί κατ’ ευχήν. Αλλά χρειάζεται υπομονή. Η Τουρκία θα διαμελιστεί με την ευλογία των μεγάλων, Αμερικής και Ευρώπης και θα ιδρυθεί Κουρδικό και Αρμενικό κράτος. Τότε, θα έρθει και η σειρά της Κύπρου. Μέχρι τότε, υπομονή>>

 Ρωτήθηκε ο Γέροντας τι θα γίνει με το Έθνος μας. 
<<Το Γένος μας θα μεγαλώσει, αν και οι υποτιθέμενοι φίλοι μας θα ήθελαν να το τσαλακώσουν και θα ήταν γι’ αυτούς πολύ ευχάριστο. Αλλά ο Θεός δεν θα το επιτρέψει. Θα κανονίσει ο Θεός τις υποθέσεις του Έθνους. Αν έμενε σε μας, θα το τινάζαμε στον αέρα το Έθνος. Η Τουρκία θα καταστραφεί. Έρχεται μεγάλη μπόρα σύντομα, θα μας αγγίξει, δεν θα μας καταστρέψει. Μετά από αυτήν την μπόρα θα επέμβει η Χάρη του Θεού. Όλοι ανεξαρτήτως θα πιστέψουν. Δεν θα υπάρχει ούτε ένας άνθρωπος άπιστος. Αλλά, δεν θα έχουν τον μισθό των σημερινών Χριστιανών>>

-Υπάρχουν Γέροντα πιστοί στις μέρες μας;
<<Υπάρχει μια μερίδα Χριστιανών, όπου αναπαύεται ο Χριστός>>



Για τα Ελληνοτουρκικά 

Κατά τη συνάντηση που έγινε μεταξύ του αγιορείτη μοναχού Θεόκλητου Διονυσιάτη και του Γέροντα Παϊσίου, κατά τις τελευταίες ημέρες της ζωής του, στο νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης (Παπανικολάου) όπου νοσηλευόταν, ο Γέροντας επανέλαβε με σθεναρή και σταθερή φωνή, αν και λίγο πριν αφήσει την τελευταία του πνοή, το απίστευτο, αλλά αληθινό θαύμα που θα συντελεστεί προς δόξαν του Ελληνισμού. Και το χαρμόσυνο γεγονός που θα πραγματοποιηθεί είναι η απελευθέρωση της Μικράς Ασίας, αφού πρώτα σημειωθεί η καταστροφή και διάλυση του σημερινού Τουρκικού κράτους. Γιατί, αυτό εννοούσε ο Γέροντας όταν έλεγε, το καλοκαίρι του 1994 στον μοναχό Θεόκλητο, ότι : «θα ήθελα να ζήσω δέκα χρόνια ακόμη για να δω τη δόξα της Ελλάδος». Και ότι : «Μετά από λίγο η Ελλάδα θα γίνει το κέντρο του κόσμου»

Υπάρχει ακόμη και η προφητεία του Αγαθάγγελλου: Η δε Κωνσταντινούπολις γίνεται εκ νέου πρωτεύουσα του Ελληνισμού. Όπως ανέφερε ο Γέροντας στον συγγραφέα, η Τουρκία θα ηττηθεί σε πόλεμο και θα αφανιστεί από τον Χάρτη. Η Ελλάδα δεν θα αναμιχθεί στον πόλεμο, αλλά θα μείνει ουδέτερη. Οι Μεγάλες δυνάμεις θα επέμβουν και θα αναγκαστούν να παραδώσουν την Κων/πολη στους Έλληνες για να αποφευχθεί ο κίνδυνος να παραμείνει η Πόλη στα χέρια του νικητή. Παράλληλα θα τροχιοδρομηθούν οι πολιτικές διαδικασίες για την διάλυση και τον κατακερματισμό του κράτους της Τουρκίας. Η διεθνής Κοινότητα θα είναι έτοιμη, τότε, να αναγνωρίσει τη σύσταση τη διεθνή νομική προσωπικότητα και τα κυριαρχικά δικαιώματα δύο νέων κρατών, του Κουρδικού και του Αρμενικού και να προχωρήσει στη λύση του κυπριακού προβλήματος. Μετά τη διάλυση της Σοβιετικής Ένωσης, η Τουρκία έχει στρέψει την προσοχή της στην οικονομική, πολιτική και στρατιωτική διείσδυση στις πέντε ανεξάρτητες Δημοκρατίες της Κεντρικής Ασίας (Ουζμπεκιστάν, Τατζικιστάν, Τουρκμενιστάν, Καζακστάν και Κιρτζικιστάν), με απώτερο σκοπό να ελέγξει τον φυσικό πλούτο των χωρών αυτών (χρυσό, άργυρο, πετρέλαιο, ουράνιο και φυσικό αέριο). Αναβιώνοντας έτσι, όχι μονάχα της μεγάλες προσδοκίες του 19ου αιώνα, που έμειναν ανεκπλήρωτες, αλλά και το μεγάλο όραμά της για την ανασύσταση της Οθωμανικής αυτοκρατορίας, ή καλύτερα, τη δημιουργία της μεγάλης Τουρκίας. Επαληθεύοντας μ’ αυτόν τον τρόπο τις ανησυχίες και τους φόβους της Μόσχας, για την εξάπλωση του μουσουλμανικού φονταμενταλισμού στα ανεξάρτητα κράτη της κεντρικής Ασίας.


Δ. Αποσπάσματα από το βιβλίο «Ο Γέρων Παΐσιος» του ιερομονάχου Χριστόδουλου Αγιορείτου


Για την Τουρκία


 Ήρθαν εδώ κάποιοι και άρχισαν να μου λένε ότι θα γίνει πόλεμος και ότι οι Τούρκοι θα μπούνε στην Ελλάδα και πως θα μας πάνε μέχρι τα εξαμίλια της Κορίνθου (εξηγώντας έτσι, στραβά, με το χαλασμένο τους λογισμό, την προφητεία του Κοσμά του Αιτωλού). Τότε τους περιέλαβα και τους είπα ότι ο χειρότερος εχθρός των Ελλήνων είναι κάτι Έλληνες σαν και σας, που εν καιρώ ειρήνης διαδίδουν πως, αν τυχόν γίνει πόλεμος, οι Τούρκοι θα μας πάνε μέχρι την Κόρινθο, γιατί, όταν αρχίσει ο πόλεμος, όλοι θα έχουν πεσμένο ηθικό και μόνοι τους θα οπισθοχωρήσουν μέχρι την Κόρινθο. Ακόμη και αν ήταν αλήθεια δεν θα έπρεπε να το λέτε. Πολύ περισσότερο που δεν είναι αλήθεια. Και σας το ξαναλέω : αυτό να μην το ξαναπείτε πουθενά, γιατί κάνετε μεγαλύτερο κακό απ’ ό,τι θα έκαναν πολλές τουρκικές μεραρχίες. Αυτά τους είπα παπά μου κι ενώ εγώ ποτέ δεν θέλω να μιλάω για προφητείες, με ανάγκασαν να τους εξηγήσω ότι τα εξαμίλια που λέει ο Άγιο Κοσμάς είναι τα έξι μίλια της υφαλοκρηπίδας. Αυτό είναι το θέμα για το οποίο τα τελευταία χρόνια «τρωγόμαστε» με την Τουρκία κι αυτό θα είναι το θέμα για το οποίο θα «πιαστούμε». Όμως δεν θα μπουν στην Ελλάδα, μέχρι εκεί θα προχωρήσουν, στα έξι αυτά μίλια και τότε θα τους βρει η μεγάλη συμφορά από τον βορρά, που λένε τα γραφόμενα και δεν θα μείνει τίποτε όρθιο. Το ένα τρίτο το Τούρκων θα σκοτωθεί, το ένα τρίτο θα εκχριστιανιστεί και το υπόλοιπο θα φύγει βαθιά μέσα στην Ασία. Εμείς από του Τούρκους δεν πρόκειται να πάθουμε τίποτα. Μερικά ψιλοπράγματα θα καταφέρουν και θα τους βρει η οργή του Θεού.


E. Αποσπάσματα από το βιβλίο «ΒΙΟΣ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΪΣΙΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ» του Ιερομονάχου Ισαάκ (ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ 2004)


Για το μέλλον της Ελλάδας 


Σε κάποιον που ανησυχούσε για τις εχθρικές επιβουλές εναντίον της πατρίδος, έδωσε την εξής ελπιδοφόρο απάντηση : «Κι αν μου πουν ότι δεν υπάρχει Έλληνας, εγώ δεν ανησυχώ. Μπορεί ο Θεός να αναστήσει έναν Έλληνα. Φτάνει ακόμη και ένας». Ακόμη πίστευε : «Και ένας Χριστιανός να μείνει μόνο, ο Χριστός θα κάνει το σχέδιό Του»

Όταν οι άλλοι μιλούσαν για δυσάρεστες μελλοντικές εξελίξεις στο Έθνος και έσπερναν τον φόβο, ο Γέροντας μετέδιδε αισιοδοξία και ελπίδα. Μιλούσε για αναστημένη Ελλάδα και για ανάκτηση της Αγια – Σοφιάς. «Υπάρχει και Θεός. Τον Θεό που τον έχεις βάλει»; είπε σε κάποιον κληρικό που έβλεπε το μέλλον της Πατρίδας ζοφερό.


Για τα Σκόπια 


Παρομοίαζε το κράτος των Σκοπίων με οικοδόμημα που είναι κτισμένο με τούβλα και Φαρσαλινούς χαλβάδες, που είναι κομμένοι σε σχήμα τούβλων και που είναι φυσικό κάποτε να καταρρεύσει.


Για τη Τουρκία 


Για την Τουρκία διακήρυσσε με βεβαιότητα : «Θα διαλυθεί και οι μεγάλες δυνάμεις θα μας δώσουν την Πόλη. Όχι επειδή μας αγαπούν, αλλά γιατί ο Θεός θα οικονομήσει τα πράγματα έτσι, ώστε το συμφέρον τους να είναι να την έχουμε εμείς. Θα λειτουργήσουν οι πνευματικοί νόμοι. Οι Τούρκοι έχουν να πληρώσουν πολλά, από αυτά που έχουν κάνει. Αυτό το Έθνος θα καταστραφεί γιατί δεν προήλθε με την ευλογία του Θεού. Τα κόλλυβά τους τα έχουν στο ζωνάρι τους (δηλαδή πλησίασε το τέλος τους).

Για την Κύπρο 


Ρωτήθηκε ο Γέροντας, πότε θα ελευθερωθεί η Κύπρος και απάντησε : «Η Κύπρος θα ελευθερωθεί, όταν μετανοήσουν οι Κύπριοι. Να κάνετε πνευματικές βάσεις για να διώξουν τις βάσεις των Τούρκων, των Άγγλων και των Αμερικανών». Έβλεπε δηλαδή το Κυπριακό σαν πνευματικό θέμα και όχι σαν εθνικό, ή πολιτικό και ότι η λύση του θα προέλθει από την μετάνοια του λαού και την προσευχή.

Για τη γλώσσα


 Η επόμενη γενιά θα φέρει Γερμανούς για να μας μάθουν τη γλώσσα μας και τα παιδιά μας θα μας φτύνουν». Έγραφε σε επιστολή του : «Αυτοί που κατάργησαν τα Αρχαία, πάλι θα τα ξαναφέρουν».



Πηγή - http://gpaisioskappadokis.blogspot.com/2014/01/blog-post_5568.html

Η απάντηση της Μάνης για την Μακεδονία






<<Η Μακεδονία είναι μια και είναι Ελληνική. Αυτό είναι η μόνη αλήθεια. Και τούτο αποδεικνύεται περίτρανα από την ιστορία>>
Έτσι άρχισε την ομιλία του ο Σεβ. Μητροπολίτης Μάνης κ. Χρυσόστομος Γ’ μετά την τέλεση του Τρισαγίου και την κατάθεση δάφνινων στεφάνων σήμερα 21 Ιουνίου 2018 στην Γέρμα (Οιτύλου), όπου βρίσκονται οι προτομές των Μακεδονομάχων, Ηλία Χιονάκου (καπετάν Λιάς) Υποστρατήγου που έλαβε μέρος σε 32 μάχες και τραυματίστηκε και του Νικολάου Τσοτάκου (καπετάν Γέρμα) Ανθυπολοχαγού, ο οποίος έπεσε ηρωικά μαχόμενος κατά τον Μακεδονικό αγώνα το 1907.
Στη συνέχεια ο Σεβασμιότατος είπε: <<Η ιστορία μας μιλά. Ο Στράβων, ο πατήρ της γεωγραφίας, προ δυο χιλιάδων ετών, διακήρυξε ότι "Ἔστι  οὖν Ἑλλὰς καὶ ἡ Μακεδονία". Ο Μέγας Αλέξανδρος προχώρησε στην εκπολιτιστική του εκστρατεία ως στρατιωτικός ηγέτης των Ελλήνων. Δήλωσε ο ίδιος: "ἐγὼ δὲ τῶν Ἑλλήνων ἡγεμὼν". Ο Ηρόδοτος αναφέρει ότι οι Μακεδόνες είναι Έλληνες και ελάμβαναν μέρος στους Ολυμπιακούς αγώνες και μπορούσαν να γίνουν μέλη της Αμφικτιονίας των Δελφών. Ο Ρωμαίος Τίτος ο Λίβιος αναφέρει ότι Μακεδόνες, Ακαρνάνες και Αιτωλοί είχαν την ίδια διάλεκτο. Τα πρώτα Μακεδονικά νομίσματα κόπηκαν επί Αλεξάνδρου Α’ (5ος αι. π. Χ.) και είχαν ελληνικά γράμματα.
Είναι αλήθεια οτι η Μακεδονία μας έχει να δείξει σπουδαιότατον ελληνικό πολιτισμόν. Συνέβαλαν στη δημιουργία του οι: Πολύγνωστος ο ζωγράφος των Δελφών, Πρωταγόρας ο πατήρ των σοφιστών, Ηγήμων ο ποιητής, Δημόκριτος ο φιλόσσοφος και ιατρός, Λεωδάμας ο μαθηματικός, Δεινοκράτης ο αρχιτέκτων, Αμερίας ο λεξικογράφος, Καλλισθένης ο ιστορικός, Νικαίνετος ο επιγραμματοποιός, Αριστόβουλος ο ιστορικός, Πολύαινος ο στρατιωτικός συγγραφεύς, Ποσείδιππος ο κωμωδιογράφος. Μεγάλος όλων υπήρξε ο Αριστοτέλης, ο φιλόσσοφος και διδάσκαλος του Μεγ. Αλεξάνδρου.
Κυρίως τα αρχαιολογικά ευρήματα εις Δίον, Πέλλα, Βεργίνα είναι σαφώς ελληνικά και το γεγονός αυτό αποτελεί την αδιάψευστη μαρτυρία της ιστορίας περί της ελληνικότητος της Μακεδονίας.
Από τότε δε που ο Απόστολος των εθνών Παύλος ήλθε στη Μακεδονία και προσέφερε το Ευαγγέλιο του Χριστού ολάκερη η Μακεδονία κατέστη πυλώνας της πνευματικής ζωής της ορθοδόξου χριστιανικής εκκλησίας. Κατά τους βυζαντινούς έπειτα χρόνους πολλοί θεοφόροι άγιοι Πατέρες αναδείχθησαν στη γή της Μακεδονίας ως οι Γρηγόριος ο Παλαμάς, Ισίδωρος Θεσσαλονίκης και Νικόλαςο Καβάσιλας, πλείστοι και σπουδαίοι νομομαθείς ως οι Ματθαίος Βλάσταρις και Κων. Αρμενόπουλος, Βεβαίως αξίζει να μνημονεύσουμε και τους δυο αδελφούς ιεραποστόλους Κύριλλο και Μεθόδιο από την Θεσσαλονίκη, οι οποίοι διέδωσαν τον χριστιανισμό στα σλάβικα εκείνα φύλα του βορρά και οι ξένοι αυτοί λαοί άρχισαν να εκπολιτίζονται.
Ο αρχαιότατος συνεπώς όρος Μακεδονία είναι μόνον όρος ιστορικός και γεωγραφικός. Δεν είναι εθνολογικός. Δεν υπάρχει Μακεδονικό έθνος, ούτε μακεδονική γλώσσα. Μακεδονική εθνότητα και γλώσσα είναι ανυπόστατα χαρακτηριστικά.
Οι Σλάβοι που εμφανίστηκαν στην ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων και βορείως της Μακεδονίας κατά τον 7ο μ.Χ. αιώνα δεν είχαν καμία σχέση με τους αρχαίους Έλληνες Μακεδόνες. Έχουν σλαβική εθνική συνείδηση ως σλαβικά φύλα>>
Ο Σεβασμιότατος κατέληξε λέγοντας οτι: <<Ειδικότερα η συμβολή της Μάνης στον Μακεδονικό Αγώνα (1904-1908) υπήρξε εξόχως σημαντική. Σε πολλά σπίτια της Μάνης υπάρχουν παλαιές φωτογραφίες Μανιατών με την στολή Μακεδονομάχου. Μην το ξεχνάμε αυτό. Αγωνίστηκαν ηρωικά πολλοί Μανιάτες για την απελευθέρωση της ελληνικοτάτης Μακεδονίας. Μετά λοιπόν και από αυτά τα δεδομένα των προγόνων μας δεν επιτρέπεται να υιοθετούμε στις μέρες μας μια αθέμιτη παραποίηση της ιστορίας. Οι ψυχές των Μανιατών Μακεδονομάχων, από την Νότια Ελλάδα ρωτούν: Γιατί αυτή η ατίμωση; >>
Στο τρισάγιο παρέστησαν μεταξύ άλλων ο πρωτοσύγκελλος της Ιεράς Μητροπόλεως Μάνης π. Συμεών Λαμπρινάκος και κληρικοί της Ιεράς Μητροπόλεως, ο Δήμαρχος Ανατολικής Μάνης κ. Ανδρεάκος, εκπρόσωποι της Π.Υ. Αρεόπολης και της Ελληνικής Αστυνομίας, το Σώμα Απόδοσης Τιμών του Δήμου Ανατολικής Μάνης, ενώ ιδιαίτερα συγκινημένος παρέστη και ο δισεγγονός του καπετάν Γέρμα.

Πηγή: http://www.im-manis.gr/index.php/anakinosis/4563-i-apantisi-tis-manis-gia-tin-makedonia-foto

Τετάρτη 20 Ιουνίου 2018

Συμφωνία με Σκόπια: Μια άλλη Προσέγγιση




Άρθρο Γνώμης του Νεόφυτου Ευαγγέλου*
(Αναδημοσίευση από το facebook.)

Όταν η αγωνιώδης πάλη για επιβίωση των Ελλήνων στο λιμάνι της Σμύρνης έγινε «συνωστισμός», ΤΟ ΚΑΤΑΠΙΑΜΕ.

Όταν καταργήθηκε η αριστεία στα σχολεία μας με αποτέλεσμα, μεταξύ άλλων, να γίνεται η ανάθεση της ελληνικής σημαίας (που είχα την ύψιστη τιμή κάποτε να την σηκώσω στην Γ΄ Λυκείου) με κλήρωση, ΤΟ ΚΑΤΑΠΙΑΜΕ.

Όταν ο ένας νόμος, το ένα άρθρο και τα υπόλοιπα πομπώδη λόγια και διακηρύξεις που θα καταργούσαν μνημόνια, ΕΝΦΙΑ, μειώσεις μισθών κλπ όχι απλά δεν υλοποιήθηκαν ούτε στο ελάχιστο, αλλά αντίθετα συνεχίστηκε ο δρόμος των προηγουμένων, ακριβώς από εκεί που εκείνοι σταμάτησαν, φτάνοντας τα μνημόνια από τα δύο στα τέσσερα, ΤΟ ΔΕΧΤΗΚΑΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ, αφού στο βάθος ξέραμε ότι έτσι θα γινόταν.

Όταν οδηγηθήκαμε σε ένα δημοψήφισμα με βλακώδες ερώτημα, του τύπου «θες να πεθάνεις με ένα 45άρι ή με ένα Α3G3;» (που οδήγησε μεταξύ άλλων και σε capital controls με ισχύ μέχρι και σήμερα, 3 χρόνια μετά) ΔΙΧΑΣΤΗΚΑΜΕ μην ξέροντας ποια είναι η πιο πατριωτική στάση και ψηφίσαμε και ΝΑΙ και ΟΧΙ με μεγάλο προβληματισμό.

Όταν το ΟΧΙ της πλειοψηφίας του λαού (που γιορτάστηκε με νταούλια και χορούς) έγινε την αμέσως επόμενη μέρα ΝΑΙ, ΤΟ ΔΕΧΤΗΚΑΜΕ αβρόχοις ποσί, και δεν άνοιξε μύτη για το καλό της πατρίδας.

Όταν δημοσιογράφος της κρατικής ΕΤ3 έγραψε στο twitter το παρακάτω σχόλιο για τον πρόσφατο θάνατο του σμηναγού Μπαλταδώρου: «Γράφετε "ήρωας" για το 35χρονο παλικάρι που χάθηκε στο Αιγαίο, αλλά δεν είστε καθόλου ηρωικοί μη στηρίζοντας ένα άλλο 35χρονο παλικάρι για να μη χάσει τη ζωή του. 5.000 υπογραφές αντί για 500.000. Σε τέτοια χώρα ζω. #VDimakis #Dimakis» ατιμώνοντας ουσιαστικά τη μνήμη του και κατηγορώντας το σύνολο του ελληνικού λαού πού συγκινήθηκε και έκλαψε για το χαμό του, ΤΟ ΞΕΠΕΡΑΣΑΜΕ με στενοχώρια.

Όταν ο μονίμως αλαζόνας, είρωνας και υπερφίαλος δήμαρχος Θεσσαλονίκης, έφαγε ξύλο από αγανακτισμένους πολίτες, ΣΠΕΥΣΑΜΕ ΟΛΟΙ ΣΧΕΔΟΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟ ΠΛΑΪ ΤΟΥ με παλληκαρήσιο ήθος, παρά την αντίθεσή μας στις απόψεις του, καταδικάζοντας τη χρήση βίας. Και μάλιστα γνωρίζοντας πως σε άλλες πρόσφατες περιπτώσεις ξυλοδαρμών, οι θύτες «βαπτίσθηκαν» αγανακτισμένοι πολίτες, ενώ στην περίπτωση του δημάρχου, ονομάστηκαν αμέσως ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΙ ΤΡΑΜΠΟΥΚΟΙ από τον ίδιο τον πρωθυπουργό!

Όταν νομιμοποιήθηκε ο γάμος ομόφυλων ζευγαριών, πολλώ δε μάλλον η υιοθεσία παιδικών ψυχών, από τέτοια ζευγάρια, ΤΟ ΚΑΤΑΠΙΑΜΕ ΜΕ ΠΟΝΟ ΨΥΧΗΣ, πόνο για την έκπτωση των ηθικών και φυσικών νόμων και τη διάβρωση της σύγχρονης ελληνικής κοινωνίας.

ΑΠΟΔΕΧΘΗΚΑΜΕ ΜΕ ΠΙΚΡΑ, τη φασιστική, ουσιαστικά, και ΣΚΟΠΙΜΗ άποψη πως κάθε αντίθετη φωνή, κάθε φωνή που ναι μεν σέβεται τις επιλογές του κάθε συνανθρώπου, αλλά δεν μπορεί να τις νομιμοποιήσει ή να τις εξισώσει, αν θέλετε, με τις προαιώνιες αξίες του γάμου και της οικογένειας, είναι δήθεν ομοφοβική.

ΑΠΟΔΕΧΘΗΚΑΜΕ κάθε είδους «παρέλαση», gay pride, πολύχρωμες παρελάσεις, γυμνές ποδηλατοδρομίες, κάθε είδους «αντιρατσιστικές» (sic) εκδηλώσεις και διαμαρτυρίες της κάθε λογής «συλλογικότητας» (sic), δεχόμενοι ουσιαστικά το δικαίωμα του κάθε συνανθρώπου μας να υποστηρίζει και να διαδηλώνει για τα πιστεύω του. Και αυτό, παρόλο που ξέρουμε πως αυτοί που παρελαύνουν σε όλες τις ως άνω εκδηλώσεις είναι αυτοί που πρώτοι αντιτίθενται και υβρίζουν τις εθνικές παρελάσεις.

ΑΠΟΔΕΧΘΗΚΑΜΕ ΜΟΥΔΙΑΣΜΕΝΑ την ύποπτα αναιμική στάση της επίσημης εκκλησίας σε κάθε συλλαλητήριο για τη Μακεδονία και σε κάθε επαίσχυντο νόμο που κάθε μήνα ψηφιζόταν στη βουλή.
Αποδεχθήκαμε όλα αυτά και πολλά-πολλά άλλα που καθημερινά, εδώ και αρκετά πλέον χρόνια, απασχολούν την καθημερινότητά μας και επηρεάζουν τον ψυχικό, οικογενειακό και επαγγελματικό μας βίο.

ΑΛΛΑ…

Το ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ της Μακεδονίας μας, το ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ της εθνικής μας αξιοπρέπειας, το ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ της πατρίδας μας, το ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ της ιστορίας μας,

ΔΕΝ ΤΑ ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΕ!!!

ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ, μέσα στην ίδια τη χώρα μας, ένας ξένος πρωθυπουργός μιλώντας για τους δύο λαούς, να αναφέρει πέντε (!) φορές αυτούς ως Μακεδόνες και εμάς ως Έλληνες, διαχωρίζοντας σαφώς τις δύο έννοιες.

ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ να παραδίδουμε (ωσάν να είμαστε ηττημένοι σε πόλεμο) ΟΝΟΜΑ, ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ, ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ και σαν αντάλλαγμα να λαμβάνουμε μία ΓΡΑΒΑΤΑ!

ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ο αξιότιμος υπουργός εξωτερικών της πατρίδας μας, να κάνει το σαλτιμπάγκο διασκεδαστή τραγουδώντας (!) το happy birthday σε ένα διαμεσολαβητή που επί χρόνια έβαζε μόνο παγίδες (στην ελληνική πλευρά) στη διαπραγμάτευση με τη γείτονα χώρα, και ταυτόχρονα να ΕΙΡΩΝΕΥΕΤΑΙ ΕΠΑΝΕΙΛΗΜΜΕΝΑ ΚΑΙ ΚΑΤ’ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ τον ελληνικό λαό που τολμά να έχει αντίθετη άποψη από αυτόν.

ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ να γίνεται ΠΑΝΤΟΤΕ ΣΚΟΠΙΜΩΣ εξίσωση κάθε Έλληνα πολίτη που αντιδρά στα τεκταινόμενα, με ακροδεξιά και κάθε άλλης λογής ακραία στοιχεία, και να βαφτίζεται ΕΥΚΑΙΡΩΣ-ΑΚΑΙΡΩΣ και ΣΚΟΠΙΜΩΣ ως φασίστας ή ως όχλος!

ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!!!
Αξιότιμε κύριε πρόεδρε της Δημοκρατίας,
Αξιότιμε κύριε Πρωθυπουργέ της Ελλάδας,
Αξιότιμε κύριε υπουργέ εξωτερικών,
Αξιότιμε κύριε πρόεδρε του συγκυβερνώντος κόμματος,
Αξιότιμοι κύριοι βουλευτές ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ της βουλής

Η συμφωνία που σήμερα ΟΛΟΙ ΣΑΣ -με τη στάση σας- ΥΠΟΓΡΑΨΑΤΕ είναι ΠΡΟΔΟΤΙΚΗ για την Ελλάδα. Είναι μια συμφωνία που αντί να λύσει τα προβλήματα, σαφέστατα θα τα διογκώσει.

Και δυστυχώς, και εσείς και εμείς και τα παιδιά μας, θα είμαστε εδώ και θα τα ζήσουμε από κοντά. Και τότε θα δούμε ποιος θα μπορεί ή θα έχει όρεξη να ειρωνεύεται και να χλευάζει.

ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΜΟΥ ΦΙΛΟΙ, ΑΔΕΛΦΟΙ, ΕΛΛΗΝΕΣ, ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ…

Οφείλουμε όλοι να παλέψουμε, να αγωνιστούμε ΜΕΧΡΙΣ ΕΣΧΑΤΩΝ. Το οφείλουμε σε αυτούς που έδωσαν το αίμα τους για την πατρίδα. Το οφείλουμε στα παιδιά μας.

Όσες υπογραφές και να βάλουν, δεν θα ισχύσει τίποτε όσο ο λαός δεν συμφωνεί. Και αυτό το ξέρουν πολύ καλά.

Χρωστάμε σε όσους ήρθαν, πέρασαν,
θα ’ρθούνε, θα περάσουν.
Κριτές, θα μας δικάσουν
οι αγέννητοι, οι νεκροί…

*Ο Νεόφυτος Ευαγγέλου είναι Γενικός Χειρούργος MD. MSc, στη Θεσσαλονίκη


Πηγή: http://www.enoplos.gr/2018/06/blog-post_629.html

Τρίτη 19 Ιουνίου 2018

Το «Α Δ» συμφωνεί με την μήνυση επί «Εσχάτη Προδοσία» που κατέθεσε το ΕΠΑΜ






Αθήνα, 14/3/2018

Το πανελλήνιο κίνημα πολιτών «ΑΛΗΘΙΝΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ» συμφωνεί με την μήνυση που κατέθεσε το «ΕΠΑΜ» (Ενιαίο Παλλαϊκό Μέτωπο) κατά των κυβερνήσεων της τελευταίας οκταετίας επί «Εσχάτη Προδοσία», για λόγους που εξηγούμε αναλυτικότερα στην συνέχεια της ανακοίνωσης μας.

1. Μήνυση επί «Εσχάτη Προδοσία» από ΕΠΑΜ

Την Δευτέρα 5/2/2018 το πολιτικό κόμμα «ΕΠΑΜ», σε υλοποίηση ομόφωνης απόφασης του 6ου συνεδρίου του, υπέβαλε Μήνυση – Συνηγορία για την αποκατάσταση της Δημοκρατίας (επί Εσχάτη Προδοσία).
Οι μηνυτές, Δημήτρης Καζάκης, ατομικά και ως Πρόεδρος του ΕΠΑΜ καθώς και ο δικηγόρος και δρ Νομικής, Φώτιος-Σπυρίδων Μαζαράκης και συντάκτης της μηνύσεως, προσήλθαν στην Εισαγγελία του Αρείου Πάγου, συνοδευόμενοι από αρκετά στελέχη του κόμματος και υπέβαλαν Μήνυση – Συνηγορία για την αποκατάσταση της Δημοκρατίας (επί Εσχάτη Προδοσία), η οποία αφορά: Την εγκαθίδρυση – κατά αντισυνταγματικό τρόπο – Μνημονίων και Δανειακών Συμβάσεων, την παραβίαση του αποτελέσματος του δημοψηφίσματος της 5ης Ιουλίου 2015 και την παράδοση της νομοθετικής αρμοδιότητας της Βουλής στους δανειστές.
Σας μεταφέρουμε ένα μικρό απόσπασμα από την σχετική με την μήνυση «Προλογική Διακήρυξη» του ΕΠΑΜ: «Ο Ελληνικός Λαός και η Πατρίδα μας, από το Μάιο του 2010, βιώνουν μια πρωτόγνωρη κατάσταση, τουλάχιστον για τα μεταπολιτευτικά δεδομένα: η Δημοκρατία μας, και όπως αυτή εγκαθιδρύεται με το Σύνταγμα του 1975, έχει αλλοιωθεί και αδρανοποιηθεί· τα ανθρώπινα δικαιώματα ενός ολόκληρου λαού έχουν πεταχτεί στον κάλαθο των αχρήστων…»
Σε άλλο σημείο της διακήρυξης του ΕΠΑΜ εστιάζονται οι κατηγορούμενοι για «Εσχάτη Προδοσία»: «Τα μνημόνια οι δανειακές συμβάσεις και το χρέος που με αυτές επιβλήθηκε στη Χώρα, έχουν ισχύσει de facto και κατά παράβαση του εσωτερικού δικαίου (συνταγματικού και ποινικού), του διεθνούς δικαίου και του δικαίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Αυτουργοί, συναυτουργοί, ηθικοί αυτουργοί, άμεσοι και απλοί συνεργοί των εγκλημάτων αυτών, είναι: μέλη της Βουλής του 2010, μέλη της Βουλής του 2012, μέλη της Βουλής του 2015, μέλη των κυβερνήσεων των αντίστοιχων προαναφερόμενων περιόδων, κρατικοί υπάλληλοι του ελληνικού κράτους, υπάλληλοι διεθνών και διεθνικών οργανισμών».                     

2. Ορισμένες αντιρρήσεις και διαφωνίες μας ως «Α Δ»
Εμείς θεωρούμε ότι το έγκλημα είναι συνεχές και συμπεριλαμβάνει όλες τις κυβερνήσεις της μεταπολίτευσης μαζί με τους "αυλικούς" και τους παρατρεχάμενους αυτών, αφού είναι πάμπολλα τα οικονομικά εγκλήματα και τα μυστηριωδώς "ανεξιχνίαστα" σκάνδαλα των αριστεροδεξιών ακριδών της πολιτικής [π.χ. υπερβολική εκτίναξη εξωτερικού χρέους από το 1975 έως σήμερα, καταλήστευση και καταστροφή της Ολυμπιακής Αεροπορίας, σκόπιμη και οργανωμένη κρατική επίθεση κατά βιομηχανικών και άλλων εγχώριων παραγωγικών μονάδων όπως της Πειραϊκής-Πατραϊκής, Κλωνατέξ, TricolanPirelli, ΧΡΩΠΕΙ, Πίτσος, ΕΛΙΝΤΑ (Εσκιμό, Ιζόλα), NAMCO, Εμπορική Αυτοκινήτων, MAVATEOCAR, ΜΕΒΕΑ, Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ, ΒΙΑΜΑΧ κ.α., σκάνδαλο Κοσκωτά, δωρεάν (ουσιαστικά), παραχώρηση των ΕΛΠΕ και της ΑΝΕΚ στους γνωστούς ντόπιους κρατικοδίαιτους προύχοντες όπως αντίστοιχα παραχωρήθηκαν τραπεζικά ιδρύματα, τηλεοπτικά κανάλια ή δημόσια έργα και κρατικές προμήθειες στους ευρύτερους προνομιακούς κύκλους της ολιγαρχίας, εσκεμμένη διάβρωση και ξεπούλημα ΟΤΕ (και ΔΕΠΑ, ΔΕΗ στις μέρες μας, αλλά και ΔΕΥΑΠ προσεχώς), σπέκουλα Χρηματιστηρίου, πλαστά στοιχεία για ένταξη στην ζώνη του Ευρώ και με απαράδεκτους και αντεθνικούς οικονομικούς όρους, διάλυση και ξεπούλημα των ναυπηγείων Σκαραμαγκά και Ελευσίνας, καθώς και υποβάθμιση των ΕΑΣ, ΕΑΒ, ΕΛΒΟ, παραχώρηση έναντι πινακίου φακής των αλουμινίων της Βοιωτίας αλλά και άλλων ορυγμάτων και εθνικών ορυκτών αγαθών (όπως π.χ. η παραχώρηση των χρυσωρυχείων της Χαλκιδικής με ευτελή αντιπροσφορά), υπερβολικές σπατάλες και πλιάτσικο κατά την προετοιμασία και τέλεση των Ολυμπιακών Αγώνων, υποθέσεις διαφθοράς και μιζών με εμπλεκόμενες υπερεθνικές εταιρίες όπως Siemens, HDW, Novartis κ.α.].





Αλλά και σε εθνικά θέματα έχουν διαπραχθεί φοβερά εγκλήματα όπως ο «Αττίλας ΙΙ» στην Κύπρο χωρίς καμία αποφασιστική ελληνική αντίδραση και απώλεια εδαφών (Βόρεια Κύπρος), παραχώρηση του ονόματος ΠΓΔΜ στο κρατίδιο των Σκοπίων (και τώρα επίκειται μόνιμη παραχώρηση με άλλον σύνθετο προσδιορισμό), γκριζάρισμα της περιοχής των Ιμίων, μη καθορισμός ΕΕΧ (Εθνικού Εναέριου Χώρου) και ΕΘΣ (Εθνικά Θαλάσσια Σύνορα), όπως βεβαίως και ΑΟΖ (Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη), με αποτέλεσμα  μια "δημιουργική" ασάφεια ως προς τα ανατολικά σύνορα μας, όπως επίσης ενδοτικότητα απέναντι στις απαιτήσεις της Τουρκίας, με διαφαινόμενο ένα πιθανό και εκτεταμένο γκριζάρισμα και άλλων περιοχών της ελληνικής επικράτειας αλλά και έντονη καταπόνηση – μια βασική αιτία για τα πολλαπλά ατυχήματα – στις Ένοπλες Δυνάμεις και κυρίως στην Ε.Α, σοβαρά κενά στους αμυντικούς εξοπλισμούς, έλλειψη σοβαρής μεταναστευτικής πολιτικής με αποτέλεσμα την δημογραφική αλλοίωση της χώρας, παράνομη παραχώρηση της Ελληνικής ιθαγένειας σε αλλοεθνείς, εσκεμμένη υποβάθμιση της παιδείας και της υγείας, σταθερή και διαχρονική επίθεση κατά της Ελληνοορθοδοξίας κ.α.


Άρα με βάση τα παραπάνω, αν θέλουμε πραγματικά να αποδοθεί «Δικαιοσύνη» και «Κάθαρσης» θα πρέπει να διευρύνουμε χρονικά τις έρευνες για όλα τα γνωστά εμπλεκόμενα κόμματα και πολιτικά πρόσωπα και να μιλάμε ανοιχτά πλέον – όπως προαναφέραμε στην αρχή του κεφαλαίου – για συνεχής και διαχρονική διάπραξη «Εσχάτης Προδοσίας» καθ’ όλη την διάρκεια της Μεταπολίτευσης.                                                                                              
Δεν μπορεί να έχουν καταδικαστεί μόνον οι πραξικοπηματίες της επταετούς δικτατορίας ως ένοχοι με σκληρότατες ποινές, ενώ οι διάδοχοι ψευτοδημοκράτες και δωσίλογοι εξουσιαστές να παραμένουν στο απυρόβλητο;

Ασφαλώς κατανοούμε ότι αυτό θα μπορούσε να αποτελέσει ένα επόμενο βήμα και στόχος αφού δεν είναι μια εύκολη διαδικασία, αλλά εμείς οφείλαμε να καταθέσουμε την ένσταση και άποψη μας.

Να τονίσουμε όμως ότι εκεί που ουσιαστικά διαφωνούμε με το ΕΠΑΜ – και πάντως έχει σχέση με τις ενστάσεις που καταγράψαμε προηγουμένως – είναι ως προς την διαφαινόμενη απώτερη στόχευση του όσον αφορά την αποκατάσταση της Δημοκρατίας, αφού το εν λόγο κόμμα σε άλλο σημείο της διακήρυξης του αναφέρει: «Το Σύνταγμά του 1975, θεωρείται και είναι το δημοκρατικότερο σύνταγμα που γνώρισε ο τόπος…» και σε άλλο σημείο, «Η Χώρα λειτουργεί με αλλοιωμένους και αδρανοποιημένους θεμελιώδεις Δημοκρατικούς θεσμούς της. Η παράνομη “μεταβολή”, πλέον, σ’ ένα άλλο πολίτευμα απ’ αυτό που εγκαθιδρύει το Σ/75, επιχειρείται και σε δικαιϊκό πεδίο…».

Διαφωνούμε γιατί μπορεί το Σύνταγμα του 1975 να είναι δημοκρατικότερο απ’ το σημερινό – που δυστυχώς αποτελεί μια μεταλλαγμένη και κακή εκδοχή του – αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι το Σ/75 παρείχε προς τον ελληνικό λαό ένα πολίτευμα πραγματικής Δημοκρατίας. Το συγκεκριμένο Σύνταγμα απλώς διασφάλιζε μια πιο εύρυθμη και νομιμοφανή λειτουργία του Κοινοβουλευτικού αντιπροσωπευτικού συστήματος.
Όμως η – αγγλοσαξονικού τύπου – Κοινοβουλευτική "Δημοκρατία", σε οποιαδήποτε μορφή της – είτε ως Βασιλευόμενη, είτε ως Προεδρευόμενη ή Προεδρική – είναι επί της ουσίας ένα ολιγαρχικό πολίτευμα με κάποια δημοκρατικά χαρακτηριστικά, αφού οι Πολίτες – πέραν από το να εκλέξουν ένα κόμμα της προτίμησης τους – δεν έχουν δικαίωμα να νομοθετούν και να δικάζουν τους πολιτικούς αξιωματούχους – κάτι που αποτελεί βασικό και κατ’ ελάχιστον χαρακτηριστικό της Δημοκρατίας – ενώ ασφαλώς ιδανικότερο θα ήταν να ελέγχουν άμεσα αλλά και να μπορούν να ανακαλούν μέλη της εκτελεστικής εξουσίας ή και την ίδια την κυβέρνηση, όταν παραβιάζεται το Σύνταγμα ή παρεκκλίνουν από το αιτήματα και την βούληση της πλειοψηφίας των πολιτών.
Έτσι παρότι αναφέρεται στις βασικές διατάξεις του Συντάγματος και υποτίθεται ότι θεσπίζεται η λαϊκή κυριαρχία [«2. Θεμέλιο του Πολιτεύματος είναι η Λαϊκή Κυριαρχία»«3. Όλες οι εξουσίες πηγάζουν από αυτήν, υπάρχουν υπέρ αυτής, και ασκούνται όπως ορίζει το Σύνταγμα», (Άρθρο 1. Παρ. 2&3), όπως επίσης η λαϊκή κυριαρχία θεσπίζεται και στο Άρθρο 120], παρόλα αυτά στην πράξη ο ελληνικός λαός (και πιο συγκεκριμένα και ειδικότερα οι Πολίτες), μένει απλός θεατής, κομπάρσος και ουσιαστικά υπήκοος – αν όχι δούλος – του Κράτους.

  • Ως πότε θα έχουμε αργυρώνητους αντιπροσώπους που θα μας προδίδουν, θα μας ληστεύουν και θα αποφασίζουν για εμάς, χωρίς εμάς;


Αλλά ακόμα και αν θεωρητικά επιστρέφαμε στο αρχικό σύνταγμα της μεταπολίτευσης κανείς δεν μας εξασφαλίζει ότι αργά ή γρήγορα αυτό θα καταντήσει ένα διάτρητο, άκυρο ή αντιλαϊκό πολιτειακό νομοθετικό συμβόλαιο – όπως συμβαίνει σήμερα – αφού το συγκεκριμένο και καθοριζόμενο κοινοβουλευτικό πολίτευμα της αστικής "δημοκρατίας" είναι εξαρχής στρεβλό και διαμορφωμένο έτσι ώστε να αναδεικνύει διάφορες εξουσιαστικές πολιτικές οργανώσεις και προσωπικότητες με κύρια χαρακτηριστικά και "πλεονεκτήματα" το αρρωστημένο πάθος για την εξουσία και το χρήμα, την υποκρισία, το ψεύδος ή την άκρατη φιλοδοξία, φιλαυτία, εγωισμό και δωσιλογισμό (εκτός βεβαίως λίγων φωτεινών εξαιρέσεων). Ότι πρέπει δηλαδή για τους πάντα ενδιαφερόμενους και παρεμβαίνοντες ντόπιους και ξένους καπιταλιστές, οι οποίοι πολύ εύκολα χρηματίζουν και διαφθείρουν όποιο κόμμα (και στελέχη του) επιθυμούν και άρα ελέγχουν την πολιτική και οικονομία του τόπου.

  • Ως πότε θα παραμένουμε οι υπήκοοι και υποτελείς ενός πολιτικού συστήματος και μιας ολιγαρχικής εξουσίας που παριστάνει την Δημοκρατία;

                                                                                                       
Γενικότερα θα λέγαμε ότι η αντιπροσωπευτική ή αστική "δημοκρατία" πάσχει γιατί δίνει υπερεξουσίες και ειδικά προνόμια στα κόμματα, δηλαδή σε πολιτικές οργανώσεις που στοχεύουν στην πλήρωση και στον έλεγχο της εκτελεστικής εξουσίας. Αυτές όμως οι υπερεξουσίες και τα προνόμια μειώνουν αντιστοίχως τα δικαιώματα των Πολιτών – οι οποίοι θα πρέπει να είναι η κυρίαρχη πολιτική τάξη σε μια πραγματική Δημοκρατία – με συνέπεια να καταστρατηγούνται ορισμένες από τις βασικές αρχές της δημοκρατίας που είναι η Ισονομία, η Ισηγορία, η Ισοπολιτεία ή η ξεκάθαρη διάκριση των εξουσιών.                                                                                                
Βεβαίως το συγκεκριμένο πολιτικό σύστημα πάσχει και σε άλλους τομείς όπως η διαστρέβλωση και η αλλοίωση του πραγματικού θεσμικού σκοπού και ρόλου της Βουλής, οι διαδικασίες σύνθεσης και συγκρότησης της Βουλής, ο χρόνος θητείας των βουλευτών, ο μισθός και τα υπέρογκα ειδικά επιδόματα τους όπως και η "ειδική" βουλευτική τους σύνταξη, ο παραγκωνισμός και η ανυπαρξία «Συνέλευσης του Δήμου» για αποφάσεις σε σημαντικά ζητήματα της χώρας κ.α.                                                                                           
(σ.σ. Πολλά από τα παραπάνω ειδικά προνόμια της Βουλής και των βουλευτών είναι κατά βάση έμμεσα προνόμια προς τα κόμματα, αφού άλλωστε η βουλή στελεχώνεται από τα μέλη των κομμάτων).

- Οπότε γιατί θα πρέπει ο ελληνικός λαός να συνεχίσει να φοράει το στενό κουστούμι που του έραψαν οι "πεφωτισμένοι" των χρηματαγορών και τα γνωστά-άγνωστα λόμπι της παγκόσμιας ολιγαρχίας και του καπιταλισμού; Δεν έφτασε ακόμη ο καιρός που ο ελληνικός λαός (αλλά και οι υπόλοιποι προοδευτικοί λαοί), θα διεκδικήσει, θα απαιτήσει και θα εφαρμόσει την περίφημη και αξιόλογη αρχαιοελληνική Λαοκρατία και αν όχι τώρα που διανύουμε τον υποτιθέμενο εξελιγμένο 21ο αιώνα, πότε;

  • Ως πότε θα ανεχόμαστε την εξουσία των ανθελλήνων έναντι των Ελλήνων και των ολίγων έναντι των Πολλών;

Κλείνοντας αυτό το κεφάλαιο να θυμίσουμε στους αναγνώστες μας ότι στην δημοκρατία της αρχαίας Αθήνας (που αποτελεί την μήτρα του συγκεκριμένου πολιτειακού συστήματος και που ουσιαστικά δεν υφίσταται και δεν εφαρμόζεται στην εποχή μας), δεν υπήρχαν πολιτικά κόμματα, καθώς αυτά θα αποτελούσαν διασπαστικοί παράγοντες μεταξύ των Πολιτών, κάτι που απεχθάνεται η Δημοκρατία, αλλά αντιθέτως σε τέτοιες μεθόδους αρέσκεται η Μοναρχία και Ολιγαρχία με την γνωστή τακτική του «Διαίρει και Βασίλευε»…
Γενικότερα η Δημοκρατία δεν χρειάζεται κόμματα για να λειτουργήσει ούτε και πράσινους, κόκκινους, μπλε, ροζ ή πορτοκαλί οπαδούς που μάχονται μεταξύ τους για να αναδείξουν ως "πρωταθλήτρια" την δική τους πολιτική οργάνωση (και από την οποία κατόπιν θα αναμένουν και τα αντίστοιχα προσωπικά οφέλη). Τα κόμματα ως επί το πλείστο επιθυμούν και συγκεντρώνουν κυρίως Ιδιώτες ή πολιτικούς Δούλους και πάντως όχι Πολίτες και ουσιαστικά κομματιάζουν την κοινωνία ωθώντας την προς την Οχλοκρατία και όχι προς την Δημοκρατία.


Από την άλλη μεριά πάλι, γιατί να πληρώνουμε πανάκριβα τις διάφορες κομματικές οργανώσεις για να προτείνουν ημίμετρα προς επίλυση των γενικότερων προβλημάτων της χώρας όταν όλα αυτά μπορούν να καθοριστούν σε ένα ευρύτατα αναθεωρημένο – και ουσιαστικά νέο – Σύνταγμα στο οποίο θα υπάρχει πληρότητα νομοθετημάτων που θα προσδιορίζουν την γενική και μακροπρόθεσμη πολιτική του Κράτους και βέβαια μέσα από μια ολιστική προσέγγιση με βάση τις διαχρονικές αξίες του ελληνικού πολιτισμού και με προτεραιότητα την κάλυψη των εθνικών και κοινωνικών αναγκών αλλά και μέσα από τα ολοκληρωμένα πλαίσια μιας πραγματικής δημοκρατίας;
Υπάρχουν αξιόλογα στελέχη στα υπάρχοντα εξωκοινοβουλευτικά και πατριωτικά κινήματα και κόμματα – μεταξύ αυτών και στο ΕΠΑΜ – που θα μπορούσαμε να εκλέξουμε ως αξιωματούχους της νέας Ελληνικής Δημοκρατίας, αλλά που θα τους εκλέξουμε ως πολιτικές προσωπικότητες και ως άξιους Πολίτες και όχι με την ιδιότητα των αρχηγών κομμάτων ή οργανώσεων (που συνήθως άγουν και φέρουν τους ανάλογους αγελαίους οπαδούς/δούλους/ιδιώτες…)
Ωστόσο αν επιλέξουμε – για πολλούς λόγους – να συνεχίσουμε να πορευόμαστε με τον αμφιλεγόμενο νεωτερισμό που αποτελούν τα πολιτικά κόμματα, αυτά θα πρέπει να έχουν περιορισμένες εξουσίες και προνόμια αφού οι Πολίτες θα πρέπει να είναι το Κράτος σε μια πραγματική Δημοκρατία.

3. Συμφωνούμε με την μήνυση που κατέθεσε το ΕΠΑΜ
Πάντως σε άλλα σημεία της «Διακήρυξης» του ΕΠΑΜ αναφέρονται τα εξής: «Η Θεμελιώδης Συμφωνία, το Σύνταγμα, πρέπει να τηρηθεί, όσο υφίσταται, μέχρι την αναθεώρησή της και κατά το μέτρο που η ίδια προβλέπει, και ενώ ουδέποτε ο Λαός απεμπολά το συντακτικό του προνόμιο: όπως ακριβώς την πρώτη φορά που θέσπισε Σύνταγμα. Βασικές αρχές και θεσμοί της που κατοχυρώνουν το μοναδικό ρόλο της λαϊκής κυριαρχίας και τα δικαιώματά της, ποτέ δεν συρρικνώνονται, μόνο διευρύνονται, κατ’ επιταγή του ίδιου του Συντάγματος» και επίσης «Γι’ αυτό, και το συντακτικό προνόμιο ανήκει και παραμένει στο λαό, όπως την πρώτη φορά που θέσπισε Σύνταγμα, αρκεί όλες οι εξουσίες να συνεχίσουν να απορρέουν από αυτόν και να λειτουργούν μόνο για την ωφέλειά του και όπως ο ίδιος την καθορίζει», κάτι που αφήνει παράθυρο στην δική μας ουσιαστική απαίτηση για πραγματική Δημοκρατία.
Πάγια πολιτική μας θέση ως κίνημα «Α Δ» – την οποία έχουμε εκφράσει επανειλημμένως – είναι η συσπείρωση και η συνέργεια με τον ευρύτερο πατριωτικό και δημοκρατικό χώρο – πέρα και πάνω από τις όποιες τεχνητές αριστεροδεξιές ταμπέλες – και η προώθηση των ενεργειών που έχουν ως στόχο την απελευθέρωση της πατρίδας και την επανάκτηση και επαναφορά της πραγματικής ελληνικής Δημοκρατίας.
Εντός των προαναφερόμενων πλαισίων συμφωνούμε με την συγκεκριμένη δράση του ΕΠΑΜ, καθώς όντως οι κυβερνήσεις των τελευταίων (τουλάχιστον) οκτώ ετών, έχουν διαπράξει εγκλήματα που χαρακτηρίζονται ως «Εσχάτη Προδοσία», αλλά και ως «Έλληνες Πολίτες» δεν θα μπορούσαμε να αγνοήσουμε αυτήν την παράγραφο που αναφέρεται σε άλλο σημείο της Διακήρυξης του ΕΠΑΜ: «Η ΑΜΥΝΑ υπέρ της Δημοκρατίας και η απελευθέρωση της Πατρίδας από του ξένους τοκογλύφους, συνιστά πατριωτικό καθήκον κάθε Έλληνα Πολίτη, μέχρι την αποκατάσταση και την ολοσχερή διαφύλαξη και των δύο εννόμων αγαθών».

Συμπληρώνοντας τα παραπάνω να αναφέρουμε αυτό που είχε δηλώσει στο πρόσφατο παρελθόν ο καθηγητής-συνταγματολόγος κ. Κασιμάτης: «Μπροστά σ’ ένα κατάλογο εκατοντάδων χιλιάδων υπογραφών από απλούς πολίτες κανείς Έλληνας δικαστής δεν θα βρεθεί να παραβλέψει μια καλά στοιχειοθετημένη μήνυση επί Εσχάτη Προδοσία»

Να σημειώσουμε εδώ ότι υπήρξαν αντιρρήσεις από ορισμένα μέλη μας καθώς τέθηκε το ζήτημα της μη επίσημης στήριξης και συμμετοχής του ΕΠΑΜ στο συλλαλητήριο της Αθήνας με κεντρικό σύνθημα «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΛΛΑΔΑ», την 4/2/18, κάτι όμως που διευκρινίστηκε από εκπροσώπους του ΕΠΑΜ καθώς η αιτία της διαφωνίας ήταν ότι κάποιοι από τους φορείς που είχαν αναλάβει την διοργάνωση είχαν στόχο να καπελώσουν την συγκέντρωση των πολιτών (κάτι πάντως που δεν είναι εκτός πραγματικότητας), αλλά αυτή είναι μια πολιτική στάση και απόφαση – με το ανάλογο πολιτικό κόστος – που αφορά το ΕΠΑΜ.                
Από την δική μας πλευρά ως κίνημα «Α Δ» έχουμε αποφασίσει να συμμετέχουμε ενεργά σε δράσεις πολιτών που αφορούν εθνικά και κοινωνικοπολιτικά ζητήματα, αλλά με την απαραίτητη προσοχή, καθώς γνωρίζουμε όλοι ότι καραδοκούν οι καιροσκόποι και οι εγκάθετοι του συστήματος για να επωφεληθούν από αυτές τις κινητοποιήσεις.

  • Δεν υπάρχει "Αριστερά" και "Δεξιά" παρά μόνον των Ελλήνων τα κόκαλα τα ιερά


Άλλη ένσταση που διατυπώθηκε ήταν ότι η  ενέργεια αυτή της μήνυσης ίσως αποτελεί ένας πολιτικός ελιγμός και μια υποκριτική τακτική εκ μέρους του ΕΠΑΜ, δηλαδή είναι ένα πολιτικό πυροτέχνημα, βασικά για ψηφοθηρικούς λόγους, αφού άλλωστε έγιναν στο παρελθόν παρόμοιες ενέργειες από μεμονωμένους πολίτες και οργανώσεις πολιτών, αλλά και από το πατριωτικό κόμμα «Εθνεγερσία», που όμως – έως σήμερα – παραμένουν σε αδράνεια λόγω ενός διεφθαρμένου τμήματος της «Δικαστικής Λειτουργίας» που δεν υπηρετεί τον ελληνικό λαό αλλά τα ξένα και ντόπια κέντρα της σκοταδιστικής ΝΠΤ (Νέα Παγκόσμια Τάξη).
Ωστόσο για όλους τους παραπάνω λόγους – και παρά τις ενστάσεις που προαναφέραμε – η πλειοψηφία των μελών μας έκρινε ότι η κίνηση αυτή εκ μέρους ενός εξωκοινοβουλευτικού κομματικού οργανισμού – στην προκειμένη περίπτωση του ΕΠΑΜ – εντείνει την πίεση ενάντια στο αντιλαϊκό, καπιταλιστικό και αντεθνικό μεταπολιτευτικό καθεστώς και αποφάσισε την στήριξη της ενέργειας με τις υπογραφές μας στον καθορισμένο σύνδεσμο, αλλά και την διάδοση της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από τους φίλους και συνεργάτες του κινήματος μας, με την προτροπή να την συνυπογράψουν όλοι οι ελεύθεροι και ακομμάτιστοι «Έλληνες Πολίτες», που εξ ορισμού είναι πραγματικοί Δημοκράτες και Εθνοπατριώτες!
[σ.σ. Τα μέλη μας έχουν ήδη ενημερωθεί από τον Μάρτιο και κατά προαίρεση προβαίνουν σε υπογραφές]

- Βεβαίως το ίδιο θα πράξουμε στο μέλλον και για ενέργειες άλλων κομμάτων που έχουν αξιόλογες και ουσιαστικές πατριωτικές και δημοκρατικές θέσεις και αρχές.

Όμως συνάδει η ομοφωνία ή και η πιθανή συνέργεια μεταξύ κινημάτων και κομμάτων; Και βέβαια αρκεί να υπάρχουν κοινές βασικές αρχές, θέσεις, και στόχευση, αλλά πάντως τα κινήματα θα πρέπει να προστατεύουν την ανεξαρτησία τους και ασφαλώς να μην καταστούν εξαρτώμενοι ‘λαγοί’ των εκάστοτε κομμάτων. Από εκεί και πέρα όλοι θα κριθούν στο πεδίο της πολιτικής μάχης από τους πραγματικούς Πολίτες – οι οποίοι μπορεί να είναι συναγωνιστές ή φίλοι κινημάτων και παράλληλα μέλη πατριωτικό-δημοκρατικών κομμάτων – και οι οποίοι με βάση τα ανιδιοτελή κριτήρια τους θα λάβουν και τις ανάλογες αποφάσεις τους.
Υπό το πρίσμα των προαναφερόμενων εμείς ως κίνημα πολιτών δεν φοβούμαστε την ομοφωνία και την συνέργεια με κινήματα και κόμματα – με τα οποία μπορεί να συμφωνούμε τουλάχιστον σε κάποιες βασικές και ουσιαστικές θέσεις – καθώς οι δικές μας καταγεγραμμένες αρχές, θέσεις και άξονες, αλλά και οι γενικότερες κοινωνικοπολιτικές προθέσεις μας, είναι καθαρές και ξάστερες. Δεν στοχεύουμε σε ψηφοφόρους ή στην κατάληψη της εξουσίας, αλλά σε συναγωνιστές και στην επαναφορά της Δημοκρατίας, κάτι που μπορεί να επιτευχθεί με πολυποίκιλες κοινωνικοπολιτικές δράσεις.
- Άλλοι, γενικότερα μιλώντας, μπορεί να κινδυνεύουν να εκτεθούν στα μάτια των μελών ή ψηφοφόρων τους – ίσως επειδή αποκρύπτουν τις πραγματικές προθέσεις τους – εμείς πάντως όχι.



Κλείνοντας το κείμενο μας θα πούμε ότι το κίνημα «Α Δ» δεν ήρθε για να χωρίσει, αλλά για να Ενώσει τους Έλληνες!

Να ενώσει όμως τους Αληθινούς Έλληνες, τους Ελεύθερους Έλληνες, να ενώσει τους Έλληνες Πολίτες!!

Γιατί μόνον οι «Έλληνες Πολίτες» διεκδικούν μια ανεξάρτητη πατρίδα και μια Πολιτεία με αρχές, αξίες και διαδικασίες την Ισονομία, Ισοπολιτεία, Ισηγορία, Ευνομία, Αξιοκρατία, Λογοδοσία, Ευημερία, Εργασία, Ψυχαγωγία, Παιδαγωγία, Καλλιτεχνία, Ελευθερία, Διαφάνεια, Ανάκληση, Περιοδικότητα, Ισότητα, Δημιουργικότητα, Ανθρωπισμός, Πολιτισμός, Πρόοδος…

…μόνον οι «Έλληνες Πολίτες» οραματίζονται μια έκρηξη και επανάσταση Ιδεών, Τεχνών και Επιστημών… μόνον οι «Έλληνες Πολίτες» διεκδικούν την επιστροφή στις πανανθρώπινες αξίες της Ελληνικής φιλοσοφίας και πολιτισμού, με προϋποθέσεις και συνθήκες φιλελευθερισμού και με όραμα και αρχές την αλληλεπίδραση, αλληλεγγύη και αλληλοσεβασμό μεταξύ των λαών και μόνον αυτοί απαιτούν την απελευθέρωση της γνήσιας και διάσημης, αλλά φυλακισμένης «Ελληνίδας», που ονομάζεται ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ!!!





Για τους Έλληνες στην Ψυχή, στην Νόηση και στην Παιδεία!



Πηγή: https://greek-citizens.blogspot.com/2018/06/blog-post_12.html