Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2018

Μετά τον Ζάεφ & το «Ουράνιο Τόξο»: Ζητάνε διδασκαλία «μακεδονικών» στα ελληνικά σχολεία & αναγνώριση εθνικής μειονότητας



Αποκαλύπτεται ο πραγματικός λόγος για τον οποίο αυτές τις ημέρες ο Ζ.Ζάεφ έλεγε πως τα «μακεδονικά» θα διδάσκονται στα ελληνικά σχολεία.

Την διδασκαλία της «μακεδονικής» γλώσσας ζητά με ψήφισμά του το σλαβόφωνο κόμμα «Ουράνιο Τόξο» με έδρα την Φλώρινα, που κατεβαίνει στις ευρωεκλογές του επόμενου Μαΐου
Έτσι λοιπό δικαιώνεται το pronews.gr που από τη αρχή είχε αναδέιξει τους κινδύνους που απορρέουν από την συμφωνία των Πρεσπών.

Επί της ουσίας η Συμφωνία σε συνδυασμό με τις υποτιθέμενες συνταγματικές αλλαγές στο σκοπιανό Σύνταγμα, ανοίγουν τον δρόμο για αναγνώριση εθνικής «μακεδονικής» μειονότητας στην Ελλάδα.

Οι σλαβόφωνοι κύκλοι στην χώρας μας προφανώς βρίσκονται σε συννεόηση με την ηγεσία των Σκοπίων επιχειρώντας από κοινού να επιβάλουν τα σκοπιανά συμφέροντα πριν η συμφωνία των Πρεσπών φτάσει στην ελληνική Βουλή για κύρωση.

Ειδικότερα, κατά τη πρόσφατη διεξαγωγή του 3ου τακτικού συνεδρίου του «Ουράνιου Τόξου» στο Ξινό Νερό Φλώρινας εξελέγη νέο Κεντρικό Συμβούλιο και Πολιτική Γραμματεία. Κεντρικός άξονας του συνεδρίου ήταν το «μέλλον του μακεδκατεύθυνση αυτή αποφασίστηκε η κάθοδος του κόμματος στις επερχόμενες ευρωεκλογές καλώντας «όλες τις πολιτικές δυνάμεις της χώρας που μοιράζονται το όραμα για μια δημοκρατική Ελλάδα που θα σέβεται και θα προστατεύει την εθνική και γλωσσική διαφορετικότητα να συστρατευθούν με τους εθνικά Μακεδόνες σε αυτή την εκλογική αναμέτρηση».

Παράλληλα, εγκρίθηκε ομόφωνα ψήφισμα με το οποίο καλείται η χώρας μας να αναγνωρίσει, μεταξύ άλλων, «εθνική μακεδονική μειονότητα» και να προχωρήσει στην
εισαγωγή της «μακεδονικής γλώσσας» στη δημόσια εκπαίδευση!
 Το ψήφισμα του «Ουράνιου Τόξου», που απευθύνεται στην ελληνική Πολιτεία, έχει ως εξής:
«1. Να αναγνωρίσει επιτέλους την εθνική μακεδονική της μειονότητα.
2. Να εισάγει τη μακεδονική γλώσσα στην δημόσια εκπαίδευση, στις περιοχές όπου αυτή ομιλείται.
3. Να επιτρέψει άμεσα την άνευ όρων επιστροφή των Μακεδόνων πολιτικών προσφύγων, κλείνοντας έτσι οριστικά και αμετάκλητα ένα ανθρωπιστικό ζήτημα που αποτελεί παράλληλα και την τελευταία ανοικτή πληγή του εμφυλίου πολέμου.
4. Να προχωρήσει άμεσα στην νομιμοποίηση της Στέγης Μακεδονικού Πολιτισμού, όπως επιτάσσουν οι καταδικαστικές αποφάσεις του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.
5. Να χρησιμοποιήσει την εθνική και γλωσσική διαφορετικότητα ως φορείς ανάπτυξης, ειρηνικής συνύπαρξης και ευημερίας στα πρότυπα των όσων εφαρμόζονται ήδη στην Ευρωπαϊκή Ένωση και όχι ως πηγές συνεχών και απαράδεκτων διακρίσεων».

Το pronews.gr έγκαιρα είχε αναδείξει το πρόβλημα που δημιούργησε η Συμφωνία των Πρεσπών με την υπογραφή της ελληνικής κυβέρνησης. Μόνο στο Μαξίμου δεν το κατάλαβαν.

Για πρώτη φορά στην Ιστορία της η Ελλάδα αναγνώρισε από μόνη της ότι μέσα στο έδαφός της έχει εθνική μειονότητα, την «μακεδονική».
Δεν είναι υποχρεωμένη να αναγνωρίσει καμία άλλη μειονότητα. Δεν υπάρχει ζήτημα αλβανικής μειονότητας, καθώς στην Ελλάδα υπάρχει μόνο αλβανική «παροικία»  δηλαδή Αλβανοί που εργάζονται στην χώρα δεν διαβιούν σε αυτή από αρχαιοτάτων χρόνων.

Δεν υπάρχει ζήτημα εθνικής μειονότητας στην Θράκη καθώς πρόκειται με βάση την Συνθήκη της Λωζάνης για θρησκευτική μειονότητα και τίποτε άλλο.

Αντίθετα υπάρχουν δίγλωσσοι Έλληνες στην Βόρεια Ελλάδα που μαζί με τα ελληνικά μιλούν και σλαβικά. Είναι τα σλαβικά τα οποία οι Σκοπιανοί έχουν «βαφτίσει» ως «μακεδονικά» και πλέον εμείς με την δική μας υπογραφή τα νομιμοποιήσαμε ως τέτοια και αναγνωρίσαμε την «μακεδονική» ταυτότητα.

Έτσι πλέον με βάση το δικαίωμα του αυτοπροσδιορισμού οι σλαβόφωνοι δίγλωσσοι Έλληνες, κάποιοι από αυτούς, θα μπορούν να αυτοπροσδιορίζονται ως «Μακεδόνες» και να έχουν απαίτηση να γίνονται σεβαστά τα «εθνικά μειονοτικά» τους δικαιώματα.

Από την στιγμή μάλιστα που διαβιούν στην ελληνική Μακεδονία εδώ και αιώνες μπορούν να ονομάζονται μειονότητα.
Η Ελλάδα έχει υπογράψει την Ευρωπαϊκή Σύμβαση για την Προστασία των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου και τώρα υπέγραψε την Συμφωνία των Πρεσπών, έχει αυτομάτως δώσει το δικαίωμα στην γένεση μιας «εθνικής μειονότητας»

Σύμφωνα με την ΕΣΔΑ: Αυτοπροσδιορισμός, Δικαίωμα στην ταυτότητα, Δικαίωμα του συνέρχεσθαι και συνεταιρίζεσθαι, Θρησκευτική ετερότητα, Γλώσσα, Εκπαίδευση. Τομείς με ζωτική σημασία για τη διατήρηση της (εθνικής) ταυτότητας και της μειονοτικής συνείδησης
των μειονοτήτων ανά την Ευρώπη θεωρούνται εκ των ουκ άνευ.

Το Άρθρο 14 ανφέρεται στην απαγόρευση τωv διακρίσεωv
Η χρήσις τωv αvαγvωριζoμέvωv εv τη παρoύση Συμβάσει δικαιωμάτωv και ελευθεριώv δέov vα εξασφαλισθή ασχέτως διακρίσεως φύλoυ, φυλής, χρώματoς, γλώσσης, θρησκείας, πoλιτικώv ή άλλωv πεπoιθήσεωv, εθvικής ή κoιvωvικής πρoελεύσεως, συμμετoχής εις εθvικήv μειovότητα, περιoυσίας, γεvvήσεως ή άλλης καταστάσεως.

Αλλά και πολλές διατάξεις της ΕΣΔΑ, αν και δεν αναφέρονται αποκλειστικά στις μειονότητες, προσφέρουν ένα επαρκές πέπλο προστασίας στην κατοχύρωση των δικαιωμάτων τους.
Για παράδειγμα, η χρήση των διατάξεων των άρθρων της ΕΣΔΑ : 6 (δικαίωμα στη χρηστή απονομή δικαιοσύνης), 9 (ελευθερία σκέψης, συνείδησης και θρησκείας), 10 (ελευθερία έκφρασης), 11 (ελευθερία του συνέρχεσθαι και συνεταιρίζεσθαι) και 13 (δικαίωμα πραγματικής προσφυγής) έχει αποδειχθεί ιδιαίτερα χρήσιμη προς την κατεύθυνση της διασφάλισης της μειονοτικής προστασίας.
Στην μειονότητα της Θράκης μας καλύπτει η Συνθήκη της Λωζάνης η οποία την χαρακτηρίζει ως θρησκευτική, εδώ όμως δεν μας καλύπτει καμία συνθήκη.

Τα προβλήματα από την Συνθήκη των Πρεσπών μόλις άρχισαν καθώς πλέον οι Σκοπιανοί μπορούν να διεκδικήσουν οτιδήποτε θελήσουν, όπως Ιστορία, Πολιτισμό, εμπορικά σήματα και χρήσεις και εν τέλει να ισχυριστούν, όπως ήδη κάνουν ότι στην ελληνική Μακεδονία υπάρχει «μακεδονική» μειονότητα.

πηγή https://www.pronews.gr/amyna-asfaleia/ethnika-themata/732948_meta-ton-zaef-oyranio-toxo-zitane-didaskalia-makedonikon-sta

Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2018

Άγιος Σάββας ο Ηγιασμένος - Το μεγάλο θαύμα του σε καρκινοπαθή κοριτσάκι



Συγκλονιστικές είναι οι μαρτυρίες των γονιών που με την προσευχή στον Άγιο Σάββα, έσωσαν το παιδί τους από τον καρκίνο, αλλά και της γυναίκας που κατάφερε να τεκνοποιήσει.

Στις 5 Δεκεμβρίου η Εκκλησία τιμά έναν πολύ μεγάλο Άγιο, τον Άγιο Σάββα τον Ηγιασμένο. Σπλάγχνο της Αγιοτόκου Καππαδοκίας, γεννήθηκε τον 4ο αιώνα, συγκεκριμένα το 431, ηγιασμένος εκ κοιλίας μητρός. Σε ηλικία 8 ετών πήγε στο μοναστήρι των Φλαβιανών, όπου έμαθε όλα τα γράμματα, το Ψαλτήρι απέξω και απέκτησε μεγάλη χάρη και φήμη.

Έμεινε εκεί έως τα 18 και στη συνέχεια πήγε στην έρημο της Ανατολής. Εκεί έφτιαξε τη Μονή του Αγίου Σάββα, η οποία απέκτησε πολλούς μοναχούς.
Ο Άγιος ξεχώριζε για τη σεμνότητα και την ταπεινότητά του. 
Έλεγε συνεχώς: «Δεν είμαι τίποτα, Θεούλη μου». Από πολύ μικρός έως και την κοίμησή του, το 532, αγωνιζόταν κατά το «Άγιοι γίνεσθε».
Ο Άγιος έκανε πολλά θαύματα. Κυρίως θεράπευε τους αρρώστους. Σήμερα φανερώνεται σε οικογένειες που δεν μπορούν να αποκτήσουν παιδιά και σε ασθενείς με καρκίνο. Στηρίζει τον αγώνα των ανθρώπων που δοκιμάζονται από τη σοβαρή αυτή ασθένεια. Γι’ αυτό, άλλωστε, και το ογκολογικό νοσοκομείο φέρει το όνομά του.

Υπάρχουν πολλές μαρτυρίες ανθρώπων τους οποίους ο Άγιος θεράπευσε, την ώρα που οι γιατροί δεν τους έδιναν πολλές ελπίδες. Συγκλονιστική είναι η μαρτυρία των γονιών ενός κοριτσιού που είχε όγκο στο κεφάλι και έπρεπε να χειρουργηθεί άμεσα.
Οι γιατροί είχαν προειδοποιήσει τους γονείς ότι η επέμβαση ήταν πολύ δύσκολη και δεν μπορούσαν να πουν τίποτε για το αποτέλεσμα. Ο φόβος και η απόγνωση οδήγησαν τους γονείς στην Εκκλησία και την εικόνα του Αγίου Σάββα. Προσευχήθηκαν, παρακάλεσαν, έκλαψαν μπροστά στην εικόνα του Αγίου και του ζήτησαν να θεραπεύσει το κοριτσάκι τους. Την επόμενη ημέρα, νωρίς το πρωί, θα γινόταν το χειρουργείο.

Ολα ήταν έτοιμα: το μικρό κορίτσι στο χειρουργικό κρεβάτι και οι γονείς απέξω, να ελπίζουν και να προσεύχονται. Τελικά, οι γιατροί, συγκινημένοι, ενημέρωσαν τους γονείς ότι όχι μόνο όλα είχαν πάει καλά, αλλά, μόλις ξεκίνησε το χειρουργείο, διαπίστωσαν ότι ο όγκος δεν υπήρχε! Κανένας δεν μπορούσε να εξηγήσει αυτό το γεγονός.
Οι γονείς όμως ήξεραν. Ο Άγιος Σάββας είχε εισακούσει τις προσευχές τους και είχε θεραπεύσει το παιδί.

Το τίμιο λείψανο του Αγίου ετάφη στη μονή του. Κατά το έτος 547 ευρέθη εντός του μνήματος σώο και αδιάλυτο, και μεταφέρθηκε στην Κωνσταντινούπολη.
Αιώνες αργότερα, το 1204, το πήγαν στην Ιταλία οι Βενετοί και το 1965 οι Πατέρες της μονής, με θαυμαστό τρόπο, κατάφεραν να το πάρουν πίσω. Έτσι, το ιερό λείψανο βρίσκεται αδιάφθορο στην ομώνυμη μονή Ιεροσολύμων.

Υπάρχει, βέβαια, δάκτυλος «μετά σαρκός» του Αγίου στη Μονή Αγίου Ραφαήλ Γρίβας Κιλκίς και απότμημα του ιερού λειψάνου στη Μονή Μεγάλου Σπηλαίου Καλαβρύτων. Η Λαύρα του Αγίου Σάββα είναι προπύργιο της Ορθοδοξίας. Ανάμεσα στους Αγίους που ανέδειξε είναι και ο Αγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός, τον 8ο αιώνα.

πηγή https://www.pronews.gr/thriskeia/orthodoxia/732471_agios-savvas-o-igiasmenos-megalo-thayma-toy-se-karkinopathi-koritsaki

Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2018

Αγία Βαρβάρα: Γιορτάζει η προστάτιδα του ένδοξου Πυροβολικού



Την προστάτιδα του Αγία Βαρβάρα, γιορτάζει σήμερα το ένδοξο Πυροβολικό και μαζί του όλος ο Στρατός Ξηράς, οι άνδρες και οι γυναίκες, αξιωματικοί και υπαξιωματικοί σε κάθε μονάδα, σχηματισμό και ακριτικό φυλάκιο.
Το Γενικό Επιτελείο Στρατού ετοίμασε και δημοσίευσε σχετικό βίντεο για να τιμήσει την Αγία Βαρβάρα και τα στελέχη του Στρατού Ξηράς που υπηρετούν επάξια το όπλο του Πυροβολικού.




Η ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ

Η Αγία Βαρβάρα έζησε και μαρτύρησε επί Αυτοκράτορα Μαξιμιανού.
Η μνήμη της τιμάται στις 4 Δεκεμβρίου από την Ορθόδοξη Ανατολική και τη Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία καθώς και το Πυροβολικό πολλών χωρών ανεξαρτήτως θρησκείας.
Η Αγία Βαρβάρα ήταν μονογενής θυγατέρα του πλούσιου Έλληνα ειδωλολάτρη Διόσκουρου , Σατράπη της Νικομήδειας.

Παρόλο που το περιβάλλον στο οποίο ανατράφηκε , το αποτελούσαν φανατικοί ειδωλολάτρες, η Αγία φωτίσθηκε από την αλήθεια του Θείου Λόγου και νέα ακόμα ασπάσθηκε το Χριστιανισμό.

Αυτό προκάλεσε την οργή του πατέρα της που μεταχειρίσθηκε κάθε μέσο, ακόμα και βασανισμούς για να την μεταπείσει.
Όταν όμως βρέθηκε εμπρός στην υπερήφανη και σταθερή στάση της την παρέδωσε στο διοικητή της επαρχίας , για να την τιμωρήσει. Ο Έπαρχος εντυπωσιάσθηκε από την έξοχη ομορφιά της νέας και προσπάθησε να την επαναφέρει στην ειδωλολατρία. Εμπρός όμως στην αμετάκλητη απόφαση της να μην απαρνηθεί το Χριστό, την υπέβαλλε σε φρικτά μαρτύρια, γι’ αυτό και ονομάσθηκε Μεγαλομάρτυρας.

Τελικά αποκεφαλίσθηκε με το ξίφος του ιδίου του πατέρα της, “ταίς πατρικαίς χερσί τω πατρικώ ξίφει την τελειώσιν δέχεται», όπως λέει ο βιογράφος της Συμεών. Και κατά την παράδοση, καθώς απομακρύνονταν από την σφαγή της θυγατέρας του , η Θεία Δίκη , με μορφή κεραυνού, κατέκαψε το δήμιο –πατέρα.

Τον τιμωρό αυτό κεραυνό συμβολίζουν τα πυρά του Πυροβολικού και το 1829 καθιερώθηκε ως προστάτιδα του Ελληνικού Πυροβολικού και στις 4 Δεκεμβρίου του ιδίου χρόνου γιορτάσθηκε το γεγονός στο στρατόπεδο του μόλις συγκροτιθέντος πρώτου “Τάγματος Πυροβολητών», όπως ονομάζονταν τότε, οπότε και προσφέρθηκαν στους επισκέπτες οι από τότε πατροπαράδοτοι λουκουμάδες με κονιάκ.


Η Διεύθυνση Πυροβολικού για να τιμήσει τη Προστάτιδα του Όπλου Αγία Βαρβάρα εξέδωσε (1999) αναμνηστικό μετάλλιο με την ευκαιρία των 170 ετών από της καθιέρωσης της ως προστάτιδος το 1829.

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΥΡΟΒΟΛΙΚΟΥ

Ώς έναρξη του Ελληνικού Πυροβολικού, είναι το 1821 στην Καλαμάτα, όπου ο ιδρυτής του, Δημήτρης Υψηλάντης οργάνωσε το πρώτο κλιμάκιο, αυτό της Πυροβολαρχίας.
Οι Πυροβολητές (όπου είναι επίσημος όρος του Ελληνικού Στρατού) φορούσαν εξ αρχής, στρατιωτική στολή με σκούρο μπλέ χρώμα, που φορούσε και ο Γαλλικός Στρατός καθιστώντας την ως την πιο αυστηρή απο τις υπόλοιπες των άλλων Όπλων ή Σωμάτων.
Το 1828, σχηματίζεται η πρώτη Μονάδα με τον τότε όρο Τάγμα , ενω την ίδια χρονιά ακολούθησε και η ίδρυση της Σχολής Πυροβολικού, τότε στο Ναύπλιο.[1] Το 1843 γίνεται η πρώτη διάκριση του Όπλου στην ιστορία του, και οι κλάδοι γίνονται δυο: ο κλάδος του Ορεινού Πυροβολικού και του Πεδινού Πυροβολικού.

Επίσης, ο όρος Τάγμα, αντικαθίσταται με τον έως και σήμερα γνωστό όρο Μοίρα και η συγκεκριμένη Μονάδα εφοδιάστηκε με οπλισμό, όπως τα οβουζοβόλα και τα σφαιροβουζοβόλα.
Το 1867 οι Πυροβολαρχίες Βολής εξοπλίστηκαν με ρυμουλκούμενα πυροβόλα διαμετρήματος σωλήνα των 75 και 105 χιλιοστών και εν την συνεχεία το Πεδινό (Τοπομαχικό) Πυροβολικό με πυροβόλα των 87 χιλιοστών, τα οποία θα πρέπει να είναι έξι σε κάθε Πυροβολαρχία Βολής.
Πρώτη συμμετοχή, μετά την οργάνωση του Όπλου, έγινε στον Ελληνοτουρκικό πόλεμο του 1897 στη Θεσσαλία και στην μάχη της Κρήτης. Το 1874, η Μοίρα Πυροβολικού αναπτύχθηκε σε Σύνταγμα Πυροβολικού, εξοπλισμένο με πυροβόλα εμπροσθογεμή.

Το 1910 υπέστη αλλαγές και στους δυο κλάδους, με την χορήγηση πυροβόλων Σνάιντερ διαμετρήματος 75 χιλ. και Krupp των 105 χιλ., και το Ορεινό Πυροβολικό με λυόμενα πυροβόλα Σνάιντερ των 75 χιλ.
Το Πεδινό πυροβόλο των 75 χιλ, ήταν το πρώτο που ήταν δυνατόν να γίνει διαεξαγωγή έμμεσης βολής. Εκείνη την εποχή, το Πυροβολικό συμμετείχε στους Βαλκανικούς Πολέμους το 1912-13 σε περιοχές της Ελλάδας, όπως στο Σαραντάπορο, στα Γιαννιτσά, στη Θεσσαλονίκη, στην Κορυτσά, στη Φλώρινα, στο Μπιζάνι, στο Κιλκίς, στα Κρέσνα, στο Μπέλλε, στο Νευροκόπι και στην Καβάλα.[2]
Α’ Παγκόσμιος Πόλεμος (1914-1918)

Την εποχή εκείνη ο Αρχιστράτηγος Παναγιώτης Δαγκλής, συνεργάστηκε με την Γαλλική βιομηχανία Σνέιντερ για να κατασκευάσουν ενα λυόμενο πυροβόλο για μια Μοίρα Ορεινού Πυροβολικού, το Schneider-Δαγκλής, και το οποίο χρησιμοποιήθηκε στο Ελληνικό Πυροβολικό, κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο και την Μικρασιατική εκστρατεία.
Τότε τρία Συντάγματα Πεδινού Πυροβολικού, είχαν εξοπλιστεί με πυροβόλα 75 χιλ. απο την Σνέιντερ και απο την Σκόντα, υπήρχε ενα Σύνταγμα Βαρέως Πυροβολικού με πυροβόλα των 120 χιλ., ενα Σύνταγμα των 155 χιλ, και 20 Μοίρες Ορεινού Πυροβολικού με οπλισμό που σώθηκε και χρησιμοποιήθηκε στους Βαλκανικούς Πολέμους.
Ελληνοϊταλικός Πόλεμος (1940-1941)

Τότε είχε γίνει ο διαχωρισμός σε Πυροβολικό Μάχης και Αντιαεροπορικό Πυροβολικό. Είχε αρκετό οπλισμό, και συμμετείχε στις μάχες της Πίνδου, του Καλαμά, της Κορυτσάς, της Πρεμετής, της Κλεισούρας και της Τρεμπένιτσας.
Τον Απρίλιο του 1941, όταν και έγινε η κατάληψη της χώρας απο τους Γερμανούς, για πρώτη φορα ο Ελληνικός Στρατός διαλύεται και παραδόθηκαν όλα τα πυροβόλα.
Η δημιουργία νέου Ελληνικού Στρατού, συνέβη στη Μέση Ανατολή, με το Πυροβολικό να αποτελείται απο δυο Συντάγματα Πεδινού Πυροβολικού με οπλισμό που δόθηκε απο τον Βρετανικό Στρατό.
Με αυτόν τον οπλισμό, συμμετείχε και στην δεύτερη μάχη του Ελ Αλαμέιν και του Ρίμινι.
Το Ελληνικό Πυροβολικό απο το 1951

Η ενίσχυση των οπλικών συστημάτων του Στρατού Ξηράς, ξεκίνησε την δεκαετία του ’50, με το Πυροβολικό να εξοπλίζεται με ρυμουλκούμενα πυροβόλα 105 χιλ, απο την Αμερική.
Απο το 1951, έχει γίνει εξέλιξη των οπλικών συστημάτων στο Πυροβολικό, με την εμφάνιση των αυτοκινούμενων πυροβόλων, την δημιουργία πυραύλων και εν συνεχεία με την κατασκευή αντιπυροβολικών συστημάτων και με την απόκτηση πυραυλικών συστημάτων και καθοδηγούμενων πυρομαχικών.
Πυροβολικό Μάχης

To αυτοκινούμενο πυροβόλο PzH 2000, είναι απο τα πιο εξελιγμένα στην κατηγορία του, και τα προμηθεύτηκε ο Ελληνικός Στρατός το 2001.
Ο αριθμός των αυτοκινούμενων M109 είναι πολύ μεγάλος, μετά την αγορά 223 Μ109Α2. Ο συνολικός στόλος ξεπερνά τα 300 πυροβόλα αυτού του τύπου.
Το 1951, έγινε η προμήθεια απο τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής με ρυμουλκούμενα πυροβόλα Μ101 των 105 χιλιοστών και των Μ114 των 155 χιλ για το Πυροβολικό Μάχης.
Το 1977, τίθονται σε υπηρεσία τα πρώτα αυτοκινούμενα πυροβόλα Μ109Α1Β και δίνονται σε Μοίρες Μέσου Πυροβολικού.
Το 1986, παραλαμβάνεται αριθμός τεθωρακισμένων οχημάτων M-992 απο τις Η.Π.Α, με τον ρόλο του Σταθμού Διοικήσεως του Κέντρου Διεύθυνσης Πυρός (ΚΔΠ), για τον προσδιορισμό των βολών ΠΒ.
Το 1994, αγοράζονται 150 ελαφρομεταχειρισμένα πυραυλικά συστήματα RM-70 απο την Γερμανία, εκ των οποίων τα 116 τέθηκαν σε υπηρεσία και τα 34 διαμελίστηκαν για χρήση ανταλλακτικών.
Το 1994, γίνεται η αγορά των 18 συστημάτων MLRS, και στις αρχές του 1996, παραδίδονται τα πρώτα 9 στην 193 ΜΠΕΠ στην Ελευθερούπολη.
Στα μέσα του 1997, παραδίδονται άλλα 9 στην 194 ΜΠΕΠ, στον Λαγκαδά.
To 1998, παραλαμβάνονται οι πρώτοι καθοδηγούμενοι πύραυλοι ATACMS για την χρήση τους στα MLRS. Το 2001, ο Ελληνικός Στρατός αγοράζει 24 PzH 2000, κατασκευασμένα απο την Γερμανία και με την βοήθεια Γερμανών μηχανικών, δέχτηκαν ελαφρά αναβάθμιση τους.
Το 2003, οι εργασίες ολοκληρώνονται και παραχωρούνται σε δυο Μοίρες Μέσου Πυροβολικού: στην 156 Α/Κ ΜΜΠ (τέως 156 Α/Κ ΜΒΠ)[3] και στην 163 Α/Κ ΜΜΠ (τέως 163 Α/Κ ΜΒΠ)[4]
Αντιαεροπορικό Πυροβολικό

Οι πύραυλοι HAWK πρωτοήρθαν το 1960, δημιουργώντας έτσι 2 Μοίρες με κύριο οπλισμό αυτούς.
Το αντιαεροπορικό Bofors είναι απ’τα πρώτα που στελέχωσαν το Ελληνικό Α/Α ΠΒ.
Το 1951, άρχισε να προμηθεύεται και το Αντιαεροπορικό Πυροβολικό, απο την Μεγάλη Βρετανία και τις Η.Π.Α, με την ενίσχυση του με 108 αντιαεροπορικά συστήματα Μ-1 Bofors των 40 χιλ. σε τρία Συντάγματα Πυροβολικού (36 το καθένα).
Το 1953, τα Συντάγματα Πυροβολικού, διαμελίστηκαν και έγιναν Μοίρες, όπως και αυτές του Α/Α, μετατρέποντας τις σε Μοίρες Ελαφρού Αντιαεροπορικού Πυροβολικού (ΜΕ/ΑΠ).
Στις αρχές της δεκαετίας του 1960, γίνεται προμήθεια αντιαεροπορικών πυραύλων «ΧΩΚ» (HAWK), δημιουργώντας έτσι δύο Μοίρες.
Οι εγχώριες ΜΕ/ΑΠ, προμηθεύονται ύστερα απο 8 συστήματα Μ-55 των 12,7 χιλ, και τα συστήματα Bofors μεταφέρονται στις παραμεθόριες περιοχές του Αιγαίου.

Μετά την τουρκική εισβολή στην Κύπρο έγινε η προμήθεια 150 πυροβόλων Rh 202 των 20 mm και έλαβαν χώρα σημαντικές οργανωτικές μεταβολές στην οργάνωση και την κατανομή του υλικού.
Στα νησιά του Αιγαίου συγκροτήθηκαν επιπλέον ΜΕΑ/ΑΠ ενώ ταυτόχρονα εισήχθη σε υπηρεσία το φορητό Α/Α Κ/Β FIM-43A Redeye εξοπλίζοντας τόσο τις μονάδες των όπλων ελιγμού( Πεζικό και Τεθωρακισμένα) όσο και το Πυροβολικό.
Το 1975 αναβαθμίστηκαν τα συστήματα HAWK σε επίπεδο Improved HAWK με παράλληλη συμπλήρωση του αριθμού τους(18 εκτοξευτές ανά μοίρα) ενώ το 1981 παρελήφθησαν από τις ΗΠΑ και την Γερμανία 101 Α/Κ συστήματα πυροβολικού M-42A1 Duster η πλειοψηφία των οποίων διατέθηκε στις ΜΕΑ/ΑΠ των νήσων εξοπλίζοντας μια Πυροβολαρχία Ελαφρού Α/Α Πυροβολικού με 12 στοιχεία έκαστη.

Παρά την πρόθεση του Ε.Σ σε κάποια φάση να εκσυγχρονίσει το σύστημα αυτό δεν κατέστη εφικτό και το σύστημα αποσύρθηκε χωρίς αντικαταστάτη αρχές δεκαετίας του 2000.
Από τις αρχές της δεκαετίας του ’90 άρχισε η αντικατάσταση του φορητού(MANPADS) συστήματος FIM-43 Redeye από το πιο σύγχρονο FIM-92 Stinger.
Συνολικά παραγγέλθησαν 476 εκτοξευτές και 1000 βλήματα FIM-92B POST από ΗΠΑ και 1150 βλήματα FIM-92C RMP από την ευρωπαϊκή κοινοπραξία κατασκευής του συστήματος.
Ήδη από τις αρχές της δεκαετίας του ’80 είχε γίνει εμφανής η ανάπτυξη της Τουρκικής αεροπορίας μέσω της μαζικής απόκτησης αεροσκαφών F-104 σε ρόλους κρούσης.

Αποφασίστηκε έτσι η ενίσχυση του Α/Α πυροβολικού μέσω της υιοθέτησης ενός εγχώριου προγράμματος ανάπτυξης ενός Α/Α συστήματος πυροβόλων, το γνωστό Άρτεμις 30.
Παρά τις ελπιδοφόρες προοπτικές του προγράμματος το όλο πρόγραμμα δεν καρποφόρησε λόγω της απειρίας των ελληνικών εταιριών που ανέλαβαν την υλοποίηση του αλλά και απροθυμίας μεταξύ τους συνεργασίας εκ μέρους των συμβαλλόμενων εταιρειών.


Προσπάθειες που κατά καιρούς έγιναν για την νεκρανάσταση και το εμπλουτισμό του προγράμματος(υιοθέτηση τετραπλού εκτοξευτή βλημάτων Crotale που θα οδηγούσε στο σύστημα Απόλλων, τοποθέτηση διπλών εκτοξευτών βλημάτων Stinger, πιστοποίηση του ΣΕΠ Skyguard και ατομικού Η/Ο ΣΕΠ) δεν είχαν αίσια έκβαση και το σύστημα κατασκευάστηκε μόνο σε μορφή Μονάδος Πυρός(δίδυμο πυροβόλο Mauser των 30 mm) σε 60 μόλις μονάδες(εκ των οποίων 17 κατέληξαν στον Ε.Σ και χρησιμοποιούταν για την εγγύς Α/Α άμυνα των HAWK) ενώ πρόσφατα αποφασίστηκε η απόσυρση του.




πηγή http://www.makeleio.gr/%ce%b5%cf%80%ce%b9%ce%ba%ce%b1%ce%b9%cf%81%ce%bf%cf%84%ce%b7%cf%84%ce%b1/%ce%91%ce%b3%ce%af%ce%b1-%ce%92%ce%b1%cf%81%ce%b2%ce%ac%cf%81%ce%b1-%ce%93%ce%b9%ce%bf%cf%81%cf%84%ce%ac%ce%b6%ce%b5%ce%b9-%ce%b7-%cf%80%cf%81%ce%bf%cf%83%cf%84%ce%ac%cf%84%ce%b9%ce%b4%ce%b1-%cf%84/

Κρις Σπύρου σε Γ.Τράγκα: «Θα τσακίσουμε την ψευτομακεδονία του Ζάεφ»!



Θα τσακίσουμε το «μαϊμού» κράτος του Ζόραν Ζάεφ για μια ακόμη φορά εμείς οι Ελληνοαμερικανοί, δήλωσε ξεκάθαρα ο διακεκριμένος ομογενής και πρώην Γερουσιαστής των ΗΠΑ Κρίς Σπύρου μιλώντας στον Γιώργο Τράγκα και την ραδιοφωνική του εκπομπή «Εν Αθήναις», στα Παραπολιτικά fm 90,1.

«Εμείς οι Έλληνες ομογενείς εάν και όταν ο Μάθιου Νίμιτς, φέρει πρόταση στα Ηνωμένα Έθνη, για αναγνώριση της μαϊμού ονομασίας «Βόρεια Μακεδονία» θα την τσακίσουμε όπως κάναμε και στο παρελθόν», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Σπύρου και πρόσθεσε ότι δεν υπάρχει Μακεδονία εκτός ελληνικού εδάφους.

Υπογράμμισε δε ότι σε όποια συμφωνία έχουν κάνει τα Σκόπια με τις ΗΠΑ και τα Ηνωμένα Έθνη αναφέρονται ως «ανεξάρτητο κράτος χωρίς όνομα». «Αυτοί κρατάνε μαϊμού κι εσείς νομίζετε ότι έχουν ελέφαντα» είπε χαρακτηριστικά αναφερόμενος στους κυβερνώντες της χώρας μας.

Ταυτόχρονα ο πρώην Γερουσιαστής και πρώην Πρόεδρος της Βουλής Δημοκρατικών του Νιού Χάμσαιρ υπογράμμισε ότι μιλάμε για ένα μαϊμού κράτος το οποίο ουδέποτε αναγνωρίστηκε ούτε καν ως Πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία της Μακεδονίας, FYROM, παρά τα όσα είπαν στο παρελθόν ο Γκλιγκόροφ αλλά και οι ελληνικές κυβερνήσεις.

Αναφορικά με την Συμφωνία των Πρεσπών τόνισε ότι «ο Ζαεφ γνωρίζει ότι είναι η τελευταία του ευκαιρία να δώσει κρατική οντότητα σε αυτό το κράτος και εθνότητα σε αυτούς που δεν ήταν ποτέ Μακεδόνες».

Ερωτηθείς για την κλιμάκωση της τουρκικής προκλητικότητας ήταν ξεκάθαρος: «Ούτε να κοιτάξει προς την Ελλάδα ο Ερντογάν δεν μπορεί γιατί το μεγαλύτερο αεροπλανοφόρο στον κόσμο λέγεται Κρήτη και να για να φτάσει εκεί η Άγκυρα, θα πρέπει πρώτα να περάσει πρώτα από το Τελ Αβίβ και μετά από την Ουάσιγκτον».

Αυτό δήλωσε όπως είπε και στον Υπουργό Άμυνας κ. Π. Καμμένο αλλά και στον αρχηγό ΓΕΕΘΑ με τους οποίους είχε συνάντηση και υπογράμμισε ότι η συμμαχία Ελλάδας, ΗΠΑ αλλά και Ισραήλ είναι ισχυρή.

Τέλος αναφέρθηκε και στις δραστηριότητες του Τζόρτζ Σόρος στα Βαλκάνια υπογραμμίζοντας ότι: «Ο Τζόρτζ Σόρος είναι ένας οικονομικός γύπας παγκόσμιας εμβέλειας, ο οποίος προσπαθεί σε αδύνατες κυβερνήσεις να πουλήσει το χρήμα του για να κάνει κέρδη.»

πηγή https://www.pronews.gr/amyna-asfaleia/ethnika-themata/732174_kris-spyroy-se-gtragka-tha-tsakisoyme-tin-pseytomakedonia-toy

Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2018

«Βόμβα» Ζάεφ: «Υπάρχουν “Μακεδόνες” στην Ελλάδα, πρέπει να διδάσκεται η “μακεδονική” γλώσσα»! – Άφαντος ο Τσίπρας



Μας κάνουν πλάκα οι Σκοπιανοί και ξεφτιλίζουν την κυβέρνηση που ξεπούλησε το όνομα Μακεδονία και πανηγυρίζει κι όλας. Αυτό που παρουσιάζει η κυβέρνηση ως «λύση» στο σκοπιανό είναι στην πραγματικότητα ένας οδυνηρός εθνικός συμβιβασμός, ένα πραγματικό ξεπούλημα της Μακεδονίας

Αυτό το οποίο διατηρήσαμε με πολλούς αγώνες, με πολλές θυσίες σε χρόνια δύσκολα, το παρέδωσε ο Αλέξης Τσίπρας εν μία νυκτί.

Παρέδωσε το όνομα Μακεδονία και αναγνώρισαν στους Σκοπιανούς “μακεδονική” ταυτότητα και “μακεδονική” γλώσσα. Αναγνωρίζουν κράτος με το όνομα “Νorth Macedonia” που θα μετaφράζεται σε όλες τις γλώσσες. Δηλαδή «Βόρεια Μακεδονία». Ποιο “erga omnes”, ποια είναι η Νότια Μακεδονία; Το λεγόμενο “erga omnes” πήγε περίπατο!

Κηδέψαμε τη Μακεδονία μας. Θα ανοίξουν οι τάφοι των ηρώων μας, εκείνων που σκοτώθηκαν για να είμαστε εμείς ελεύθεροι. Θα τρίζουν τα κόκαλα του Παύλου Μελά, του Ιωνος Δραγούμη και όλων των άλλων Μακεδονομάχων.
Η κυβέρνηση παραμένει θεατής στην όλη ανθελληνική επιχείρηση, επιτρέποντας σε κάθε λογής εθνικιστή να διακδικεί ελληνικά εδάφη και μακεδονική εθνότητα.

H Συμφωνία των Πρεσπών, μετά τις προκλητικές δηλώσεις του Ζ. Ζάεφ πρέπει να πάει στις καλένδες. Ο Σκοπιανός Πρωθυπουργός, εντελώς προκλητικά ομιλεί για «Μακεδόνες του Αιγαίου» και ότι πρέπει να αναγνωριστεί η «μακεδονική» γλώσσα στη χώρα μας!

ΤΙ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΤΑ ΣΚΟΠΙΑΝΑ ΜΜΕ


Κατά τη συζήτηση στο κοινοβούλιο, για τις τροποποιήσεις στο Σύνταγμα της πΓΔΜ, ο πρωθυπουργός επεσήμανε μία προς μία τις αλλαγές τονίζοντας ότι η ψήφιση αυτών των αλλαγών στο Σύνταγμα θα ωθήσει την Ελλάδα να ψηφίσει τη Συμφωνία των Πρεσπών και θα δώσει το πράσινο φως για την ένταξη της χώρας ως «Δημοκρατία της Βόρειας Μακεδονίας» στην ΕΕ και το ΝΑΤΟ.


Απαντώντας σε παρατήρηση του βουλευτή του VMRO-DPMNE, Τράιτσο Ντίμκοφ, ότι με την αλλαγή του ονόματος σε ‘Δημοκρατία της Βόρειας Μακεδονίας’ δημιουργείται ένα νέο κράτος και μια νέα ταυτότητα για τους πολίτες και χάνεται η επαφή με τους ‘Μακεδόνες’ στις γειτονικές χώρες, ο πρωθυπουργός είπε:
«Η χώρα παραμένει, φυσικά, η ίδια, η γλώσσα θα αναγνωρίζεται από όλους και η ‘Μακεδονία’ θα γίνει μέρος όλων των διεθνών οργανισμών».
Όσον αφορά τους ‘Μακεδόνες’ στην Ελλάδα και τη Βουλγαρία, ο πρωθυπουργός τόνισε ότι για αυτούς, ειδικά για το Αιγαίο, δεν έχει γίνει σχεδόν τίποτε τα τελευταία 27 χρόνια- από την ανεξαρτησία της ‘Μακεδονίας’ και ότι με αυτήν τη συμφωνία ενδέχεται( υπάρχει η πιθανότητα) η μακεδονική γλώσσα να διδάσκεται στην Ελλάδα (πρωτότυπο: има шанси македонскиот јазик да се изучува во Грција), όπως σημειώνει η Βέτσερ.

Το χαρακτηριστικό απόσπασμα:

στην πηγη



πηγή https://www.pentapostagma.gr/2018/12/%ce%b2%cf%8c%ce%bc%ce%b2%ce%b1-%ce%b6%ce%ac%ce%b5%cf%86-%cf%85%cf%80%ce%ac%cf%81%cf%87%ce%bf%cf%85%ce%bd-%ce%bc%ce%b1%ce%ba%ce%b5%ce%b4%cf%8c%ce%bd%ce%b5%cf%82.html


Η απάντηση του Μεγάλου Αλεξάνδρου

Αρχαία Ελληνικά η  γλώσσα που μιλούσε και έγραφε ο Μέγας Αλέξανδρος

ΒΑΣΙΛΕΥΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΑΝΕΘΗΚΕ ΤΟΝ ΝΑΟΝ ΑΘΗΝΑ Η ΠΟΛΙΑΔΙ



πηγή https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%95%CF%80%CE%B9%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%AE_%CF%84%CE%B7%CF%82_%CE%A0%CF%81%CE%B9%CE%AE%CE%BD%CE%B7%CF%82

Πολεμικό Ναυτικό: Τρεις φρεγάτες παρακολουθούν συνεχώς το Barbaros



Σε ετοιμότητα βρίσκεται το ΠΝ ανά πάσα ώρα και στιγμή. Η Ελληνική παρουσία έχει ενοχλήσει τους Τούρκους, που μέσω προπαγανδιστικών άρθρων στα Τουρκικά ΜΜΕ, φωνασκούν ότι τάχα μονάδες επιφανείας του ναυτικού μας έχουν εξαφανιστεί από τον χώρο της δράσης του Barbaros.

Η ηγεσία στέλνει μήνυμα στους Τούρκους καθημερινά και είναι σαφές το μήνυμα πως οποιαδήποτε πρόκληση δεν θα μείνει αναπάντητη. Βέβαια χρειάζεται βούληση και από την Κυβέρνηση, η οποία φαίνεται πως δείχνει μία υποχωρητικότητα σε μία σειρά ζητημάτων.
Αν κι εφόσον χρειαστεί, η απάντηση του ΠΝ θα είναι καταστροφική για τους Τούρκους όπως δηλώνουν ανώτατοι αξιωματικοί του Πολεμικού Ναυτικού.

Σύμφωνα με ανώτατους Αξιωματικούς τους Πολεμικού Ναυτικού:
Πρώτον, το «Barbaros», όταν απομακρύνθηκε από το όριο της Ελληνικής υφαλοκρηπίδας αρκετά πιο ανατολικά, η φρεγάτα «Ψαρά» παρέμεινε στην περιοχή, απλώς απέπλευσε λίγο πιο βόρεια και στη συνέχεια κατευθύνθηκε για ανεφοδιασμό από τη στιγμή που το ερευνητικό είχε αντίθετο πλου ανατολικότερα από το όριο της Ελληνική υφαλοκρηπίδας.
Δεύτερον ακόμη κι’ αν έχει επιστρέψει το «Barbaros» -που το κάνει ανά τακτά χρονικά διαστήματα- κοντά σε σημεία των οικοπέδων 4 και 5, στο όριο με την Ελληνική υφαλοκρηπίδα, στη συγκεκριμένη περιοχή πλέουν δυο μονάδες επιφανείας του Ελληνικού πολεμικού στόλου, οι Φρεγάτες «Ναβαρίνο» και «Θεμιστοκλής».

Η πρώτη είναι επικεφαλής της διαρκούς επιχείρησης κατά της τρομοκρατίας Sea Guardian και πλέει Νότια ανατολικά της Κρήτης έως και τις ακτές της Λιβύης και το δεύτερο Ελληνικό πλοίο, η φρεγάτα «Θεμιστοκλής», συμμετέχει στη Unifil, όπως έκανε και ο «Νικηφόρος Φωκάς», όπως αναφέρει το hellasjournal.com, που σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα είχε σπεύσει στο όριο της Ελληνικής υφαλοκρηπίδας, αιφνιδιάζοντας απόλυτα- όπως γράφουν και τα Τουρκικά μέσα, παραδεχόμενα την Ελληνική ναυτοσύνη- τόσο το πλήρωμα του «Barbaros» όσο και τα συνοδευτικά πλοία του ερευνητικού, βοηθητικά και πολεμικά.

Η φρεγάτα, «Ψαρά» βρίσκεται επίσης σε κοντινή απόσταση στην περιοχή των Δωδεκανήσων έτοιμη κι εκείνη αν τυχόν προσεγγίσει ή περάσει εντός της Ελληνικής υφαλοκρηπίδας το ερευνητικό της Τουρκίας να σπεύσει για να αποτρέψει οποιαδήποτε ενέργεια από την πλευρά των γειτόνων μας οι οποίοι διατηρούν τη νευρικότητά τους σε πολύ υψηλά επίπεδα παρά τις όποιες «διακριτικές ή μη συστάσεις» απ’ όλες τις δυνάμεις της πολυεθνικής ενεργειακής συμμαχίας.

Το επόμενο διάστημα αναμένονται πολύ σοβαρές κινήσεις σ’ αυτή τη μεγάλη γεωστρατηγική σκακιέρα, με ορισμένες από αυτές, σύμφωνα με πληροφορίες, να χτυπήσουν στο μαλακό υπογάστριο της Άγκυρας η οποία θα φανεί αν και πως θ’ αντιδράσει σε μια ακόμη κίνηση της διευρυμένης πολυεθνικής δύναμης των ενεργειακών συμφερόντων στην περιοχή.
Είναι θέμα χρόνου οι τουρκικές προκλήσεις να προχωρήσουν σε νέο επίπεδο και η κατάσταση να κλιμακωθεί πλήρως. Ωστόσο, όπως επισημαίνει η ελληνική στρατιωτική ηγεσία, οι Ένοπλες Δυνάμεις είναι σε πλήρη και διαρκή ετοιμότητα.

Σε διαρκή ετοιμότητα βρίσκεται ο Στόλος, προκειμένου να ανταποκριθεί στην αποστολή του: την υπεράσπιση της εθνικής κυριαρχίας και της εδαφικής ακεραιότητας.

πηγή https://www.pronews.gr/amyna-asfaleia/naytiko/731677_polemiko-naytiko-treis-fregates-parakoloythoyn-synehos-barbaros

Σάββατο 1 Δεκεμβρίου 2018

Κρυπτεία: Αυτή ήταν η πρώτη μυστική υπηρεσία της αρχαίας Ελλάδας



Η Κρυπτεία είναι ένας από τους αρχαιότερους θεσμούς που μας έρχεται από την Αρχαία Λακεδαιμονία και είναι σύμφυτη με το στρατιωτικό πνεύμα της πόλης και τις μεγάλες απαιτήσεις εσωτερικής ασφαλείας που υπήρχαν.
Ήταν η Μυστική Υπηρεσία της εποχής, επιφορτισμένη με τη Φύλαξη της Λακεδαίμονος από εσωτερικούς στην αρχή εχθρούς, όπως οι είλωτες, και αργότερα και από εξωτερικούς εχθρούς.
Ήταν η ίδια Ομάδα που μετά από χρόνια παρακολούθησης, εκτέλεσε παραδειγματικά τον Εφιάλτη, ή Επιάλτη, τον Γεφυραίο χωλό (κουτσό στην πιο … Μυστική Παράδοση) που πρόδωσε στους Πέρσες το μονοπάτι των Θερμοπυλών, με αποτέλεσμα τη σφαγή των 301 Σπαρτιατών και 700 Θεσπιέων.
Το 480 π.Χ. ένας Γεφυραίος, ο γνωστός Επιάλτης, πρόδωσε την Ελλάδα στον ξένο κατακτητή, με αποτέλεσμα να θυσιασθεί η αφρόκρεμα της Ελληνικής νεολαίας. Ο προδότης πληρώθηκε πλουσιοπάροχα από τους Πέρσες, οι οποίοι και του έδωσαν καταφύγιο.
Το 469 π.Χ. μας αναφέρει ο Ηρόδοτος ότι ο Επιάλτης γύρισε στην πατρίδα του όπου και δολοφονήθηκε από κάποιον Αθηνάδη. Ο Ηρόδοτος υποσχέθηκε ότι αργότερα στην ιστορία του θα αποκάλυπτε τα περιστατικά γύρω από αυτή την παραδειγματική τιμωρία. Ποτέ δεν το έκανε… η Κρυπτεία τον προειδοποίησε…
Για 11 ολόκληρα χρόνια η Κρυπτεία διατηρούσε Κλιμάκιο στο Καλλίδρομο, ο Αθηνάδης είχε στήσει μια νέα ζωή εκεί, αλλά περίμενε… η Νέμεσις θα έπρεπε να αποδοθεί. Όπως και έγινε, και η Λακεδαίμονα, πόλη του Λύκου, τον τίμησε ιδιαίτερα για την επιβολή του Νόμου στον προδότη. Η Κρυπτεία είχε μάτια σε όλο τον τότε γνωστό κόσμο.
Κάτι που δεν είναι και τόσο γνωστό στους διάφορους «ερευνητικούς» κύκλους, είναι ότι ο θεσμός της Κρυπτείας ενέπνευσε τον Hasan i Sabbah, γνωστότερου και ως «Γέρος του Βουνού», να ιδρύσει το γνωστό Τάγμα των Hashshashins, ή Ασσασίνων.
πηγή https://www.pronews.gr/istoria/279120_krypteia-ayti-itan-i-proti-mystiki-ypiresia-tis-arhaias-elladas

Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2018

Άγιος Ανδρέας: Ο μαθητής του Ιησού που από ψαράς αναδείχθηκε σε μέγα διδάσκαλο του μηνύματος Του




Μέσα στη χορεία των δώδεκα μαθητών του Ιησού, εξέχουσα θέση κατέχει ο τιμώμενος τόσο από την ορθόδοξη όσο και την καθολική παράδοση Απόστολος Ανδρέας, ο επονομαζόμενος και Πρωτόκλητος, ο οποίος από ψαράς κατέστη «ἁλιεύς τῶν ἀνθρώπων» και αναδείχθηκε σε μέγα διδάσκαλο του μηνύματος του Χριστού.

Πρωτόκλητος γιατί πρώτος αυτός, μαζί με τον αδελφό του Πέτρο, κλήθηκε να ακολουθήσει τον Ιησού και να κηρύξει τον λόγο του και στον ελλαδικό χώρο, ιδρύοντας εκκλησίες, εκχριστιανίζοντας τον πληθυσμό και αλλάζοντας τον ρου της Ιστορίας.
Μετά την καρποφόρα και ασίγαστη ιεραποστολική περιοδεία του μέσα σε εθνικούς, ιουδαίους και ειδωλολατρικές φύλες, κατέληξε στην Πάτρα, την οποία θα μετέτρεπε σε ορμητήριό του για τον εκχριστιανισμό του αχαϊκού πληθυσμού.

Τα πρώτα χρόνια
Ο Ανδρέας ή Ανδρεύς ή Ανδρείας γεννιέται στη Βηθσαϊδά της Γαλιλαίας ως γιος ενός ψαρά ονόματι Ιωνάς (ή Ιωάννης). Ήταν αδελφός του Σίμωνα Πέτρου, Αποστόλου Πέτρου αργότερα, και έφερε ελληνικό όνομα, γεγονός καθόλου σπάνιο μεταξύ των ελληνιζόντων εβραίων της εποχής. Δεν αναφέρεται εξάλλου πουθενά εβραϊκό ή αραμαϊκό όνομά του.

Ο νεαρός ψαράς μπήκε στην οικογενειακή επιχείρηση και ψάρευε με τον πατέρα και τον αδελφό του Πέτρο στη δυτική όχθη της λίμνης Τιβεριάδας (Γεννησαρέτ). Η οικογένεια φαίνεται να είχε οικονομική επιφάνεια, καθώς αμφότερα τα αδέλφια μαθήτευαν δίπλα στον Ιωάννη τον Πρόδρομο, κάτι που προδίδει καλή οικονομική κατάσταση αλλά και πνευματικές ανησυχίες.

Ως μέλη του κύκλου του Ιωάννη λοιπόν θα συναντήσουν μια μέρα τον Ιησού, τον οποίο θα προλογίσει ο Πρόδρομος στον Ανδρέα και τον Πέτρο: «Ίδε ο Αμνός του Θεού». Τα δύο αδέλφια γοητεύτηκαν από τον λόγο του Χριστού και αποφασίζουν να τον ακολουθήσουν, για να συνομιλήσουν μαζί του και όχι για να γίνουν φυσικά μαθητές του.
Αυτό δεν θα συνέβαινε παρά αργότερα, μετά τη σύλληψη και φυλάκιση του Προδρόμου Ιωάννη, όταν ο Χριστός τους διαμήνυσε «Δεύτε οπίσω μου και ποιήσω υμάς αλιείς ανθρώπων».

Ο Ανδρέας και ο Πέτρος γίνονται οι πρώτοι μαθητές του Θεανθρώπου και αναλαμβάνουν να κηρύξουν τον λόγο του στα μήκη και τα πλάτη του κόσμου. Παρά το γεγονός ότι οι πληροφορίες της Καινής Διαθήκης είναι ελάχιστες για τον Ανδρέα και ολότελα ανύπαρκτες για το αποστολικό του έργο, χριστιανοί λόγιοι και εκκλησιαστικοί ιστορικοί θα ανασυγκροτήσουν αργότερα τη διακονία του.

Από τις Γραφές ξέρουμε πάντως πως ο Ανδρέας παρευρίσκεται στη θεραπεία της πεθεράς του Πέτρου στην Καπερναούμ, στην τέλεση του θαύματος του χορτασμού των πεντακισχιλίων και στη συνάντηση του Ιησού με τους Έλληνες, όπου, μαζί με τον φίλο του Φίλιππο, μεταφέρουν στον Χριστό την επιθυμία των προσύλητων Ελλήνων να τον γνωρίσουν. Ο ευαγγελιστής Μάρκος παρουσιάζει τον Απόστολο Ανδρέα μαζί με άλλους τρεις μαθητές να ρωτά τον Σωτήρα για το πότε θα εκπληρωθεί η προφητεία της καταστροφής του Ναού του Σολομώντα της Ιερουσαλήμ, ενώ αναφέρεται και από τον Ματθαίο και από τον Λουκά.

Στους καταλόγους των δώδεκα μαθητών αναφέρεται πάντοτε μαζί με τον αδελφό του Πέτρο. Για τελευταία φορά συναντάται στις Πράξεις των Αποστόλων μετά την Ανάληψη του Ιησού, όπου βρίσκεται πλάι στους άλλους μαθητές στο υπερώο της Ιερουσαλήμ. Οι τέσσερις ευαγγελιστές δεν συμφωνούν μάλιστα αν ο Ανδρέας ήταν μεταξύ του στενού κύκλου των μαθητών του Ιησού (Πέτρος, Ιάκωβος και Ιωάννης), ο Μάρκος τον συμπεριλαμβάνει πάντως στον στενό πυρήνα του Ναζωραίου.
Τη δράση του Ανδρέα συμπληρώνουν πληροφορίες από τα απόκρυφα Ευαγγέλια, τις Πράξεις και τα Μαρτύρια, αλλά και πολύ μεταγενέστερες πηγές και λαϊκές διηγήσεις, που καλύπτουν τα κενά με μυθιστορηματικό συχνά τρόπο. Πλάι στη χριστιανική παράδοση, υπάρχουν οι μαρτυρίες του αιρετικού Λευκίου, των ιστορικών Ευσέβιου και Νικηφόρου αλλά και του μοναχού Επιφάνιου (10ος αιώνας), ο οποίος έγραψε το «Περί του βίου, των πράξεων και της τελευτής του Αγίου Ανδρέα του Πρωτοκλήτου»…

Ο Πρωτόκλητος και το μήνυμα του χριστιανισμού
Ο βίος του Ανδρέα μέχρι τα Θεία Πάθη και την Ανάσταση του Ιησού ακολουθεί το ίδιο σχεδόν μοτίβο της δράσης και των άλλων μαθητών. Μετά τον σχηματισμό της πρώτης εκκλησίας, ο Ανδρέας κήρυξε με τον αδελφό του Πέτρο στη Βιθυνία, τον Εύξεινο Πόντο και τη Σινώπη.
Μαζί με άλλους μαθητές ίδρυσε μια εκκλησία στην Αμισό (Σαμψούντα), όργωσε τα εδάφη του Πόντου, της Ιβηρίας και της Παρθίας και επέστρεψε στην Ιερουσαλήμ πιθανότατα το 34 μ.Χ. για τον εορτασμό του εβραϊκού Πάσχα με τον κύκλο των μαθητών του Ιησού. Στο δεύτερο ιεραποστολικό του ταξίδι, περνά από Αντιόχεια, Έφεσο, Λαοδικεία και Φρυγία και κηρύττει παντού, από τη Μυσία και τη Νίκαια μέχρι και τα πέρατα της Βιθυνίας, τη Νικομήδεια, τη Χαλκηδόνα και αλλού.

Επιστρέφει στη Σαμψούντα, περιοδεύει στα γύρω εδάφη και φέρεται να ιδρύει, κατά τους κατοπινούς χριστιανούς συγγραφείς, την εκκλησία του Βυζαντίου, τη Μεγάλη του Χριστού Εκκλησία δηλαδή, αν και το γεγονός αμφισβητείται πλέον. Για τη χριστιανική πάντως παράδοση, ο Ανδρέας χειροτόνησε στον Βύζαντα τον Στάχυ, ο οποίος ήταν ένας από τους εβδομήντα Αποστόλους και πρώτος επίσκοπος της πόλης. Με αυτό τον τρόπο, έγινε ο ιδρυτής της τοπικής Εκκλησίας της Κωνσταντινούπολης, η οποία από τον 4ο αιώνα εξελίχθηκε στο πρώτο Πατριαρχείο της Ανατολής, ο δε επίσκοπός της μετατράπηκε από τον 7ο αιώνα σε Οικουμενικό Πατριάρχη. Γι’ αυτό και ο Ανδρέας ο Πρωτόκλητος είναι ο ιδρυτής και προστάτης της Εκκλησίας της Πόλης.

Επίσης, σύμφωνα με τη μακραίωνη εκκλησιαστική παράδοση, του αποδίδεται ο εκχριστιανισμός αρκετών αρχαίων λαών όπως οι Αλανοί, οι Αβασγοί, οι Ζηκχοί, οι Βοσπορινοί και οι Χερσονίτες.

Αφού μεταδώσει τον λόγο του Ιησού και σε Θράκη, Μακεδονία, Θεσσαλία, Ήπειρο και Στερεά Ελλάδα, ιδρύσει εκκλησίες και χρίσει ιερείς, καταλήγει στην Αχαΐα, μια περιοχή που όπως μας παραδίδεται θα σφραγίσει με τη δράση του αλλά και θα σφραγιστεί από αυτή.

Σύμφωνα με τη γραπτή παράδοση και τις διασωθείσες συναξαριακές πηγές, ο Άγιος Ανδρέας έδρασε κυρίως στις χώρες παρά τη Μαύρη Θάλασσα, τη Σκυθία, τη Γοτθία, την Κριμαία και την Ιβηρία (σημερινή Γεωργία), καθώς και στην Καππαδοκία, τη Γαλατία και σε όλη σχεδόν τη δυτική Μικρά Ασία (Φρυγία, Μυσία, Βιθυνία). Σύμφωνα μάλιστα με το Συναξάριο της Κωνσταντινουπόλεως, κήρυξε στη Σεβαστούπολη, την Αμισό (Σαμψούντα), την Τραπεζούντα, την Ηράκλεια, την Αμάστριδα, τη Σινώπη και το Βυζάντιο.

Στη ρωσική ορθόδοξη παράδοση η διάδοση του χριστιανισμού συνδέεται ευθέως με τον πρωτόκλητο μαθητή, ο οποίος εμφανίζεται να κηρύττει ακόμα και στο Κίεβο. Χριστιανοί συγγραφείς του 4ου αιώνα μ.Χ. γράφουν για τη δράση του Αποστόλου στην Ήπειρο, αλλά και το μαρτύριο του στην Αχαΐα…

Οι περιπέτειες στην Πάτρα και το φριχτό τέλος
Ο Ανδρέας επηρέασε πολύ τον αχαϊκό πληθυσμό και η μετάδοση του χριστιανικού του μηνύματος πρέπει να έτυχε ευρείας υποδοχής, ειδικά στην Πάτρα. Μέσα σε όλα, οι εκκλησιαστικοί ιστορικοί μάς λένε πως θεράπευσε πολλούς με θαυματουργό τρόπο, πλάι στις εκκλησίες που ίδρυσε.
Τα σπάργανα της θαυματουργής δράσης του εντοπίζονται ήδη από την εποχή που με ορμητήριο τη Σινώπη εκχριστιάνιζε τους πληθυσμούς, όταν μεταξύ άλλων του αποδίδεται και η ανάσταση ενός παιδιού. Όντας στην Πάτρα, μια πόλη με πλούσια ειδωλολατρική παράδοση, φιλοξενείται στο σπίτι του Σωσσίου, ο οποίος πάσχει από ανίατη ασθένεια.
Ο Ανδρέας τον θεράπευσε θαυματουργά και το γεγονός μεταδόθηκε σε ολόκληρη την πόλη, φτάνοντας και στα αυτιά του ανθύπατου Λέσβιου, ο οποίος τον χαρακτηρίζει «μάγο και απατεώνα».

Ο Λέσβιος, μας λέει η εκκλησιαστική παράδοση, ήθελε να τον συλλάβει και να τον θανατώσει, αρρώστησε όμως βαριά και αναζήτησε τη βοήθειά του. Ο Ανδρέας τον θεράπευσε κι αυτόν και πλέον απολάμβανε σεβασμού και κύρους στην Πάτρα, καθώς πολλοί έφερναν τους αρρώστους τους στον Ανδρέα, ο οποίος «ἐπιθείς τάς χεῖρας ἐφ’ ἑκάστῳ αὐτῶν παρευθύ πάντας ἰάσατο».

Μέσω των θαυμάτων αλλά και του παθιασμένου του κηρύγματος, μετέστρεψε πολλούς στον χριστιανισμό και η Πάτρα διέθετε πια μια καλή πρωτοχριστιανική κοινότητα. Ο Λέσβιος μεταστράφηκε κι αυτός στον χριστιανισμό, γι’ αυτό και αντικαταστάθηκε από τον σκληροπυρηνικό Αιγεάτη.

Η σύζυγός του Μαξιμίλλα ακολούθησε όμως το δόγμα του Ανδρέα, μετά την περιβόητη συνάντησή τους αλλά και την επίσης θαυματουργή ίασή της από τα χέρια του Πρωτόκλητου. Στον χριστιανισμό μετέστρεψε επίσης και τον αδελφό του ανθύπατου, Στρατοκλή, κάτι που θα επισύρει τη μήνη του ρωμαίου ηγεμόνα. Ο Αιγεάτης τον συλλαμβάνει και τον κατηγορεί πως διαδίδει μια νέα θρησκεία, την οποία «οἱ Ρωμαῖοι βασιλεῖς ἐξαφανίσαι ἐκέλευσαν».

Ο Ανδρέας φυλακίζεται, μέσα από το κελί χειροτονεί ωστόσο τον Στρατοκλή επίσκοπο Πατρών. Ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι της οργής του Αιγεάτου, ο οποίος θα τον υποβάλλει στο φρικτό βασανιστήριο της σταύρωσης, έπειτα από τη σύμφωνη γνώμη -ή την παρότρυνση, κατά κάποιες πηγές- του τοπικού ειδωλολατρικού ιερατείου.

Στις τρεις μέρες του μαρτυρίου του, κήρυττε συνεχώς τον λόγο του Ιησού στους εκχριστιανισμένους ακολούθους του: «Ἀποτάξασθε πάσας τάς κοσμικάς ἐπιθυμίας, ἀποτινάξασθε τήν ραθυμίαν καί τόν ζόφον ἀπό τῶν καρδιῶν ὑμῶν καί γίνεσθε καθαροί καί τέλειοι, ἄμεμπτοι καί ἀνεπίληπτοι τῷ καθαρῷ Θεῷ ἡμῶν».

Ο ηλικιωμένος απόστολος μάς παραδίδεται ότι κατέληξε την 30ή Νοεμβρίου του 66 μ.Χ., πιθανότατα στα χρόνια των χριστιανικών διωγμών του αυτοκράτορα Νέρωνα. Οι εκκλησιαστικοί συγγραφείς μάς λένε πως το λείψανό του έθαψε με ευλάβεια ο πρώτος επίσκοπος Πατρών, Στρατοκλής, αν και οι επίγειες περιπέτειές του δεν είχαν τελειώσει ακόμα.

Στα μέσα του 4ου αιώνα (357 μ.Χ.), με πρωτοβουλία του αυτοκράτορα Κωνστάντιου Β’, μεταφέρθηκε το λείψανο του Αγίου Ανδρέα στον Ναό των Αγίων Αποστόλων στην Κωνσταντινούπολη. Δεν είναι σαφές από τις πηγές αν μεταφέρθηκε όλο το λείψανο του Αγίου ή μόνο η κάρα του, καθώς πολλές παραδόσεις μιλούν για μετακομιδή κάποιων λειψάνων του στη Σκοτία, το Αμάλφι της Ιταλίας, ακόμα και στη Ρωσία.

Όταν η Πόλη έπεσε στους Φράγκους, το άγιο λείψανο μεταφέρθηκε από τους Σταυροφόρους στη Ρώμη. Σύμφωνα με άλλες πηγές, η κάρα του Πρωτόκλητου είχε αποσταλεί ήδη στην Πάτρα από τον πατέρα του Κωνσταντίνου του Πορφυρογέννητου, Βασίλειο Α’ τον Μακεδόνα (867-886), και φυλασσόταν στην αχαϊκή πρωτεύουσα μέχρι λίγο μετά την Άλωση της Βασιλεύουσας (1453), όταν εξαιτίας του τουρκικού κινδύνου παραδόθηκε το 1462 από τον ηγεμόνα του Μυστρά στη Ρώμη και τον ίδιο τον Πάπα Πίο Β’, ο οποίος τοποθέτησε το σεπτό λείψανο στη Βασιλική του Αγίου Πέτρου.
Αιώνες αργότερα και συγκεκριμένα στις 26 Σεπτεμβρίου 1964, η Τιμία Κάρα του Αποστόλου επέστρεψε τελικά στην Πάτρα, όπου φυλάσσεται ως τα σήμερα στον ομώνυμο Ναό
του Αγίου Ανδρέα.

πηγή  https://www.pronews.gr/thriskeia/731158_agios-andreas-o-mathitis-toy-iisoy-poy-apo-psaras-anadeihthike-se-mega-didaskalo

Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2018

Ξεκίνησε η μεγάλη πατριωτική μαθητική διαδήλωση στην Θεσσαλονίκη: Οι μαθητές υπερασπίζονται την Μακεδονία (φωτό, βίντεο)




Μαθητές από πάνω από 100 σχολεία της Θεσσαλονίκης αυτή την ώρα διαδηλώνουν στους δρόμους για την ντροπιαστική Συμφωνία των Πρεσπών.
Αυτή την ώρα μαθητές κινούνται επί της Λαγκαδά με πανό και ελληνικές σημαίες. Η ίδια εικόνα και στις Δωδεκαόροφες.

Υπό κατάληψη βρίσκονται εδώ και αρκετές μέρες σχολεία σε όλη τη βόρεια Ελλάδα αντιδρώντας για την Συμφωνία των Πρεσπών υποστηρίζοντας την ελληνικότητα της Μακεδονίας.

Μόνο στη δυτική Θεσσαλονίκη, σύμφωνα με τα στοιχεία της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης, 50 σχολεία – γυμνάσια, λύκεια, ΕΠΑΛ, πραγματοποιούν κατάληψη. Στην ανατολική Θεσσαλονίκη εκτιμάται, σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, ότι σήμερα το πρωί στο 30% των σχολείων από τα συνολικά 170 είτε πραγματοποιείται κατάληψη είτε οι μαθητές έχουν προχωρήσει σε αποχή, προκειμένου να συμμετέχουν στις δύο προγραμματισμένες συγκεντρώσεις στον Λευκό Πύργο και η στο άγαλμα Βενιζέλου.

Σε καταγραφή των υπό κατάληψη σχολείων προχωρά από το πρωί και η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης.
Σήμερα στο χορό των καταλήψεων μπήκαν και οι μαθητές του 4ου και 5ου Λυκείου Καλαμαριάς. Οι μαθητές σε ανακοίνωσή τους κάνουν λόγο για «συμβολική πράξη αντίστασης στο ξεπούλημα της Μακεδονίας και την πρωτοφανή παραχάραξη της ιστορίας».

Ανάλογη εικόνα με καταλήψεις στα σχολεία καταγράφεται και σε πολλούς νομούς της Κεντρικής Μακεδονίας.
Μαθητές θα πραγματοποιήσουν συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας σε Αλεξάνδρεια, Νάουσα, Έδεσσα, Γιαννιτσά, Κρύα Βρύση, Κατερίνη και Σέρρες

https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=KSnlhGMGL-M




περισσότερα
πηγή https://www.pronews.gr/amyna-asfaleia/ethnika-themata/730950_xekinise-i-megali-patriotiki-mathitiki-diadilosi-stin

Η Ιταλία κατήγγειλε το «σύμφωνο μετανάστευσης» του ΟΗΕ - Μ.Σαλβίνι: «Δεν υπογράφουμε την αυτοκτονία της χώρας μας»





Καταρρέει το διαβόητο σύμφωνο του ΟΗΕ για την μετανάστευση καθώς οι χώρες η μια μετά την άλλη αρνούνται να το υπογράψουν.
Μετά τις Αυστραλία, Αυστρία, Βουλγαρία, Εσθονία, ΗΠΑ, Ισραήλ, Κροατία, Ουγγαρία, Πολωνία, Τσεχία και Ελβετία, η Ιταλία ανακοίνωσε και αυτή την απόφασή της να μην υπογράψει το σύμφωνο και έπεται συνέχεια καθώς πολλές είναι οι χώρες ακόμη που έχουν πει πως δεν πρόκειται να το υπογράψουν.

Όπως ανακοίνωσε σήμερα ο υπουργός Εσωτερικών της  Ιταλίας Ματέο Σαλβίνι η Ιταλία δεν πρόκειται καν να πάρει μέρος στην διακυβερνητική διάσκεψη που πρόκειται να πραγματοποιηθεί στο Μαρακές για τη μετανάστευση.

«Όπως οι Ελβετοί οι οποίοι αν και αρχικά είχαν τοποθετηθεί υπέρ του συμφώνου και εχθές είπαν "σταματάμε" η ιταλική κυβέρνηση δεν πρόκειται να πάρει μέρος στη διάσκεψη του Μαρακές και δεν πρόκειται να υπογράψει τίποτα που να αλλοιώνει την εθνολογική σύνθεση της χώρας μας, την ουσιαστική αυτοκτονία της.

Πολλοί είναι αυτοί που έχουν πλουτίσει επί μακρό χρονικό διάστημα με δουλειές με παράνομους μετανάστες. Με αυτή την κυβέρνηση τα ψέματα τελείωσαν.
Στην αριστερά διαμαρτύρονται και είναι ενοχλημένοι; 
Ε, λοιπόν, ας μάθουν ότι μόλις τώρα αρχίσαμε να διορθώνουμε την καταστροφή που προκάλεσαν οι κυβερνήσεις τους», είπε πιο συγκεκριμένα ο Σαλβίνι.

Από την πλευρά του ο Ιταλός πρωθυπουργός Τζουσέπε Κόντε δήλωσε πως η Βουλή θα αποφανθεί για το θέμα:

«Η Βουλή θα συζητήσει το θέμα και θα αποφασίσει. Το συγκεκριμένο σύμφωνο εγείρει πολλά ερωτήματα  και ενστάσεις από πολίτες και για αυτό πρέπει να εξεταστεί προσεκτικά» είπε ακόμη για να συνεχίσει:

«Επομένως θεωρούμε ότι είναι πρέπον να θέσουμε το ζήτημα στο Κοινοβούλιο και να αποφασίσουμε όπως έκανε και η Ελβετία. Αυτό όμως που είναι σίγουρο είναι ότι δεν πρόκειται να; Μετάσχουμε στην διάσκεψη στο Μαρακές μέχρι η Βουλή να βγάλει μια απόφαση».

Οι χώρες-μέλη του ΟΗΕ είναι προγραμματισμένο να συγκεντρωθούν στο Μαρακές του Μαρόκου τη 10η και την 11η Δεκεμβρίου για να υπογράψουν το Παγκόσμιο Σύμφωνο για την… «Ασφαλή, Ομαλή και Τακτική Μετανάστευση» όπως έχουν «ντύσει» με όμορφα λόγια την περιγραφή του. .
Οι πολέμιοι της συμφωνίας υποστηρίζουν δικαίως ότι οι μη δεσμευτικοί, πολιτικοί στόχοι που διατυπώνονται στο κείμενο αυτό θα μπορούσαν να μετατραπούν σε νομικά δεσμευτικές διατάξεις μακροπρόθεσμα.

Η Μαρία Φερνάντα Εσπινόσα, η πρόεδρος της Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ, τόνισε ότι κατανοεί πως ορισμένες χώρες δεν είναι «έτοιμες» να κυρώσουν το Σύμφωνο, πρόσθεσε πάντως ότι ελπίζει να αλλάξουν γνώμη.

Φυσικά στην Ελλάδα, όπου η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ στηρίζουν όσο καμία άλλη την ανεξέλεγκτη μετανάστευση μέχρι σημείου «πνιγμού» για τις τοπικές κοινωνίες δεν τίθεται καν θέμα συζήτησης.
Η ελληνική κυβέρνηση είναι αποφασισμένη να το στηρίξει ακόμη και αν μείνει μόνη της στον κόσμο.

πηγή  https://www.pronews.gr/kosmos/diethnis-politiki/730789_katarreei-symfono-metanasteysis-toy-oie-kai-i-italia-ektos-salvini