Παρασκευή 8 Μαΐου 2020

Φιλοτουρκικά στοιχεία ανακινούν ζήτημα «αυτόνομης Δυτικής Θράκης»: Κάτι ετοιμάζει η Άγκυρα


Οι Τούρκοι προσπαθούν μέσω εξτρεμιστών να ανακινήσουν ζητήματα στην Θράκη.
Φιλοτουρκικές ΜΚΟ και το γνωστό φιλοτουρκικό κόμμα DEB ζητούν από κοινού να διδάσκονται τα τουρκικά στα νηπιαγωγεία της μουσουλμανικής μειονότητας.
Την ίδια στιγμή η Emete Gözügüzelli που είναι Τ/Κ  καθηγήτρια σε πανεπιστήμιο στα κατεχόμενα παραθέτει στο  τουίττερ την πράξη ανακήρυξης της ¨Αυτόνομης Δυτικής Θράκης¨ και σχολιάζει ως εξής :
¨Με την διαφήμιση περί ενωμένης Κύπρου, επιδιώκουν όπως απέτρεψαν την Τουρκική Δημοκρατία της Δυτικής Θράκης στο παρελθόν, έτσι να μας κάνουν κι εμάς να αλλάξουμε γνώμη για την μητέρα πατρίδα μας. Μάταιη προσπάθεια. Φυσικά αν συνεχιστούν οι παραβιάσεις, φυσικά και μπορεί ξανά να ζωντανέψει η Ανεξάρτητη Κυβέρνηση ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΡΑΚΗΣ.@HasannOzkann
@yun_turk¨
Ο χρήστης HasannOzkann είναι ο γιος του γνωστού ανθέλληνα Φερρούχ Οζκάν,  με εξίσου ανθελληνικά αισθήματα κι αυτός.  Μετά από αυτή την δήλωση της καθηγήτριας αυτός της απάντησε ως εξής :
¨Σύμφωνα με δημοσκόπηση της κοινής γνώμης που έγινε, οι Τούρκοι της Δυτικής Θράκης με συντριπτική πλειοψηφία, βλέπουν ζεστά την ιδέα της ¨Εξόριστης Κυβέρνησης Δυτικής Θράκης¨, διότι στην Δυτική Θράκη λόγω των συντριπτικών πιέσεων, ο κόσμος μας δεν μπορεί να υπερασπιστεί τα δικαιώματα του, οι νομικές οδοί έχουν μπλοκαριστεί και αναζητείται μια νέα οδός.¨
Επισημαίνουμε πως δεν πρόκειται για απλή συνομιλία δύο φανατικών καθώς η μια είναι καθηγήτρια σε πανεπιστήμιο και ο άλλος στέλεχος στο αλυτρωτικό Κέντρο Στρατηγικών Ερευνών Ρούμελης (RUBASAM) έχει πολύ καλές σχέσεις με το καθεστώς Ερντογάν, κάτι που του διασφαλίζει διάφορες προσόδους…

πηγή https://www.pronews.gr/amyna-asfaleia/ellinotoyrkika/875973_filotoyrkika-stoiheia-anakinoyn-zitima-aytonomis-dytikis

Οι τέσσερις αρετές της ψυχής


Όσιος Πέτρος ο Δαμασκηνός
Τέσσερις είναι οι μορφές της σοφίας:
1) Η φρόνηση, δηλαδή η γνώση και εκείνων που πρέπει και εκείνων που δεν πρέπει να κάνομε και η εγρήγορση του νου. 
2) Η σωφροσύνη, δηλαδή να γίνει ορθό το φρόνημά μας, ώστε να μπορέσομε να κρατήσομε τον εαυτό μας μακριά από κάθε έργο, λογισμό και λόγο που δεν αρέσει στο Θεό.

3) Η ανδρεία, δηλαδή η δύναμη και 
4) Η καρτερία στους κατά Θεόν αγώνες και στους πειρασμούς. η δικαιοσύνη, δηλαδή η διανομή που γίνεται με την ισότητα σε όλα αυτά.

Αυτές οι τέσσερις γενικά αρετές γεννιούνται από τις τρεις δυνάμεις της ψυχής. Από το λογισμό, δηλαδή το νου, γεννιούνται δύο, η φρόνηση και η δικαιοσύνη, δηλαδή η διάκριση.

Από το επιθυμητικό γεννιέται η σωφροσύνη, και από το θυμικό, η ανδρεία. Κάθε μία από αυτές βρίσκεται ανάμεσα σε δύο παρά φύση πάθη. Η φρόνηση έχει πάνω της την υπερβολική ιδέα και κάτω την ανοησία.

Η σωφροσύνη έχει πάνω την ευήθεια και κάτω την ακολασία. Η ανδρεία έχει πάνω το θράσος και κάτω τη δειλία. Η δικαιοσύνη έχει πάνω την κτήση του λιγότερου και κάτω την πλεονεξία.

Και αυτές οι τέσσερις αρετές είναι εικόνα του επουράνιου στοιχείου, ενώ τα οκτώ πάθη που τις περιβάλλουν, είναι εικόνα του χωμάτινου.

Αυτά όλα τα γνωρίζει ακριβώς ο Θεός, όπως γνωρίζει τα περασμένα, τα παρόντα και τα μέλλοντα, και εν μέρει τα γνωρίζει και εκείνος που έμαθε κατά χάρη τα έργα του Θεού από Αυτόν, και αξιώθηκε να γίνει «κατ’ εικόνα και ομοίωσιν Του».

Εκείνος που λέει ότι γνωρίζει ορθά μόνον εξ ακοής ψεύδεται. Γιατί ο νους του ανθρώπου δεν μπορεί χωρίς χειραγώγηση να ανεβεί ποτέ στον ουρανό.

Ούτε πάλι, αν δεν ανεβεί και δει, μπορεί να πει εκείνο που δεν είδε. Αλλ’ ό,τι ακούει από τη Γραφή, εκείνο μόνο οφείλει να λέει εξ ακοής με ειλικρίνεια και να ομολογεί τον Πατέρα του Λόγου, όπως είπε ο Μέγας Βασίλειος.

Αλλιώς θα νομίζει ότι έχει γνώση, και θα είναι χειρότερος από εκείνον που δεν έχει. Γιατί όταν νομίζει κανείς ότι είναι κάτι, δεν μπορεί να γίνει, ό,τι νομίζει πως είναι, λέει ο άγιος Μάξιμος.

Υπάρχει και αξιέπαινη αγνωσία, όπως λέει ο Χρυσόστομος, όπως όταν συνειδητά γνωρίζει κανείς ότι αγνοεί. Και υπάρχει και αγνωσία πέρα από κάθε αγνωσία , όταν δε γνωρίζει κανείς ότι αγνοεί. Υπάρχει και γνώση ψευδώνυμη, όταν νομίζει κανείς ότι γνωρίζει, ενώ δεν γνωρίζει τίποτε, όπως λέει ο Απόστολος.

Πηγή: Ομολογία Πίστεως

πηγή https://www.agiotopia.gr/2020/05/blog-post_46.html#more

Πέμπτη 30 Απριλίου 2020

Kίνηση-ματ - ''Θωρακίζουμε'' το Αιγαίο αιφνιδιάζοντας την Άγκυρα - Γεμάτες οι δεξαμενές καυσίμων και στα τρία Σώματα


Η αλήθεια είναι πως η Άγκυρα βρίσκεται σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης. Η πανδημία ''σαρώνει'', η οικονομία καταρρέει, ενώ οι τουρκικές ΕΔ βρίσκονται στο ''πάγο''. 

Τόσο η πολεμική τους αεροπορία, όσο και το ναυτικό τους αντιμετωπίζουν προβλήματα, με το ιό να ''θερίζει'' τα στελέχη της
Έτσι λοιπόν, οι δυναμικές κινήσεις και απαντήσεις έναντι της τουρκικής προκλητικότητας έχουν τεθεί για τα καλά στο σχεδιασμό του ελληνικού υπουργείου Άμυνας, το οποίο είναι έτοιμο να θέσει σε εφαρμογή ένα νέο πλάνο στο Αιγαίο.
Εκτός από την ενεργοποίηση των συστημάτων αεράμυνας, η ηγεσία των Ενόπλων Δυνάμεων σχεδιάζει την επιτήρηση του FIR Αθηνών και του Εθνικού Εναέριου Χώρου, όχι απλά με τα ραντάρ, αλλά με παρουσία μαχητικών στον αέρα του Αιγαίου. Πώς θα γίνει αυτό; Εκτός των μαχητικών που βρίσκονται σε readiness στα νησιά, σχεδιάζεται να μεγαλώσει ο αριθμός των σχηματισμών που θα περιπολούν. Με αυτό τον τρόπο, τα τουρκικά ραντάρ θα βλέπουν ότι από νωρίς υπάρχει εναέρια «αστυνόμευση», γεγονός που εκτιμάται ότι λειτουργήσει αποτρεπτικά. 
Γεμάτες οι δεξαμενές καυσίμων και στα τρία Σώματα  Το υπουργείο Άμυνας, εκμεταλλευόμενο τις χαμηλές τιμές του πετρελαίου, φουλάρισε με έξτρα καύσιμα και τους τρεις Κλάδους των Ενόπλων Δυνάμεων για να είναι επιχειρησιακά αυτάρκεις και ετοιμοπόλεμοι ολόκληρο το καλοκαίρι.

Είναι χαρακτηριστικό, όπως αναφέρουν τα «Τα Νέα» (30/03), ότι τα πλοία του Πολεμικού Ναυτικού που είχαν αποθέματα καυσίμων για δύο εβδομάδες, με τον επιπλέον εφοδιασμό θα έχουν απόθεμα για 2 έως 3 μήνες.
Η ενίσχυση του Στρατού με καύσιμα εντάσσεται σε μία σειρά κινήσεων καλοκαιρινής ετοιμότητας στις οποίες προχωράει το ελληνικό Πεντάγωνο προκειμένου το αξιόμαχο των Ενόπλων Δυνάμεων να κρατηθεί στο ύψιστο δυνατό επίπεδο ακόμη και εν μέσω πανδημίας.

Ο υπουργός Άμυνας Νίκος Παναγιωτόπουλος έκρινε σκόπιμο πως η παρούσα συγκυρία της πτώσης των τιμών του πετρελαίου μπορεί να αξιοποιηθεί για την ενίσχυση των Ενόπλων Δυνάμεων και άμεσα με πρωτοβουλία του προχώρησε στις απαιτούμενες κινήσεις. 
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, αποφασίστηκε να χρησιμοποιηθεί το αδιάθετο ποσό που υπήρχε για πετρέλαιο και καύσιμα αλλά ταυτόχρονα έδωσε εντολή να χρησιμοποιηθεί και επιπλέον ποσό 29,5 εκατομμυρίων ευρώ για αγορά, ώστε οι δεξαμενές καυσίμων να είναι γεμάτες.
Ο σχεδιασμός πίσω από αυτές τις παρεμβάσεις είναι τα Επιτελεία να έχουν όλα τα μέσα, ώστε να διατηρούνται και οι τρεις Κλάδοι επιχειρησιακά έτοιμοι ανά πάσα στιγμή.
Άλλωστε, η πολιτική ηγεσία του ΥΕΘΑ, μετά την προσπάθεια της Άγκυρας να ωθήσεις χιλιάδες μετανάστες στην Ελλάδα από τον Έβρο, είχε επισημάνει ότι «ο συναγερμός δεν έχει λήξει». Δεν θα πρέπει να λησμονείται εξάλλου ότι ειδικά φέτος το Πολεμικό Ναυτικό έχει σηκώσει κι αυτό μεγάλο βάρος στο Αιγαίο για την επιτήρηση των θαλάσσιων συνόρων και την αποτροπή μεταναστευτικών ροών.
Επιπλέον, υπάρχει πάντα το σενάριο η Τουρκία να επιδιώξει μία νέα πρόκληση με αποστολή ερευνητικού πλοίου σε περιοχή παράνομου τουρκολιβυκού συμφώνου και γι' αυτό το ελληνικό «Πεντάγωνο» πρέπει να είναι έτοιμο από κάθε άποψη για την αποτροπή του. 
Βέβαια είπαμε, λάθη όπως αυτά με την ΕΑΒ πρέπει να αποφεύγονται!
πηγή https://www.pentapostagma.gr/ethnika-themata/ellinotoyrkika/6938028_kinisi-mat-thorakizoyme-aigaio-aifnidiazontas-tin-agkyra

Τρίτη 28 Απριλίου 2020

Τουρκία: Σε πρωτοφανή πίεση η λίρα - «Έρχονται Capital Controls», λένε αναλυτές

Η ισοτιμία του τουρκικού νομίσματος έσπασε νωρίτερα και το φράγμα του 7, δηλαδή επτά τουρκικές λίρες για ένα δολάριο, καθώς το διεθνές (αλλά και εγχώριο) κύμα εξόδου από το τουρκικό νόμισμα είναι πολύ ισχυρό για να ανακοπεί από τις ενέργειες του τουρκικού κράτους – το οποίο κατ’εντολήν Ερντογάν προσπαθεί με παρεμβάσεις στην αγορά συναλλάγματος να ανακόψει την κατρακύλα που πλησιάζει το ιστορικό χαμηλό της συναλλαγματικής κρίσης του 2018.
Ο ρυθμός με τον οποίο η τουρκική κεντρική τράπεζα “καίει” τα αποθεματικά της σε συνάλλαγμα έχει επιταχυνθεί απέναντι στην σταθερά ισχυρή τάση υποχώρησης του τουρκικού νομίσματος. (Οι αρχές παρεμβαίνουν πουλώντας τα δολάρια των διαθεσίμων τους για να στηρίξουν την ισοτιμία της λίρας).
Το επτά της ισοτιμίας USD/TRY το υπερασπίζεται για μέρες το τουρκικό κράτος, αλλά καθώς μάχεται με πολύ ισχυρότερες δυνάμεις, δεν κατάφερε να το κρατήσει.
Τέλος χρόνου, τέλος δολαρίων, τέλος πυρομαχικών
Οι αναλυτές της καναδικής TD Securities εκτιμούν ότι η κεντρική τράπεζα της Τουρκίας θα εξαντλήσει εντελώς τα καθαρά συναλλαγματικά της διαθέσιμα αυτή την εβδομάδα.
Τα συνολικά αποθέματα – προϊόν δημιουργικής λογιστικής και αποτέλεσμα αναγκαστικού δανεισμού δολαρίων από τις ιδιωτικές τράπεζες αλλά και τους Τούρκους πολίτες – θα ακολουθήσουν σύντομα:
«Δεδομένης της τρέχουσας τάσης, εκτιμούμε ότι τα συνολικά αποθεματικά θα εξαντληθούν το αργότερο έως την 3η εβδομάδα του Σεπτεμβρίου, το νωρίτερο έως την 3η εβδομάδα του Ιουλίου,» αναφέρει η ανάλυση.
Ωστόσο τα συνολικά αποθέματα δεν ανήκουν στο τουρκικό κράτος, αλλά αποτελούν δάνεια από τον ιδιωτικό τομέα, τα οποία από ότι φαίνεται θα αποπληρωθούν με υποτιμημένες λίρες.
Σύμφωνα με τους υπολογισμούς του Bloomberg τα καθαρά συναλλαγματικά διαθέσιμα της χώρας είναι ήδη αρνητικά (μπλέ γραμμή) αν αφαιρεθούν όσα έχει δανειστεί το κράτος από τις τράπεζες:
πηγή https://www.pronews.gr/amyna-asfaleia/toyrkia/872828_toyrkia-se-protofani-piesi-i-lira-erhontai-capital-controls-lene

Δευτέρα 27 Απριλίου 2020

Μαργαρίνη - Τροφή «δηλητήριο»





Γνωρίζατε πως μια τροφή την οποία την καταναλώνουμε μικροί και μεγάλοι, επί καθημερινής βάσεως, αρχικά είχε κατασκευαστεί για την χρήση σε γαλοπούλες ως τροφή πάχυνσης;
Όταν από την χρήση πέθαναν οι γαλοπούλες, οι επενδυτές που είχαν ξοδέψει αρκετά κεφάλαια για την έρευνα ήθελαν να κάνουν απόσβεση. Το προϊόν ήταν η… μαργαρίνη. Μια άσπρη ουσία χωρίς να έχει την εμφάνιση είδος φαγώσιμου. Πρόσθεσαν χρωστικό κίτρινο χρώμα και μια γευστική ουσία και το διέθεσαν στην καταναλωτική αγορά.
Γνωρίζετε τι διαφορά μεταξύ βουτύρου και μαργαρίνης;
Και τα δύο προϊόντα έχουν σχεδόν τις ίδιες θερμίδες. Το βούτυρο έχει λίγο περισσότερο κεκορεσμένο λίπος 8 γραμμάρια έναντι 5 γραμμάρια της μαργαρίνης.
Μια πρόσφατη ιατρική μελέτη του HARVARD έδειξε ότι τρώγοντας μαργαρίνη, αυξάνει (στις γυναίκες) κατά 53% τις πιθανότητες να προκαλέσει καρδιακή δυσλειτουργία. Τρώγοντας βούτυρο αυξάνεται η απορρόφηση άλλων θρεπτικών ουσιών από τα αλλά φαγητά.
​Το βούτυρο από την φύση του έχει πολλές θρεπτικές ουσίες, ενώ η μαργαρίνη περιέχει μόνο τα πρόσθετα στοιχεία που του βάζουν. Το βούτυρο έχει πολύ καλή γεύση και αυξάνει την γεύση των άλλων φαγητών, δηλαδή τα κάνει ποιο νόστιμα.
​Το βούτυρο υπάρχει εδώ και μερικούς αιώνες, η μαργαρίνη είναι μόνο εκατόν χρονών.
Η μαργαρίνη έχει υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά οξέα (trans fatty acids). Παρέχει τριπλό κίνδυνο για την εμφάνιση στεφανιαiας νόσου.
​Αυξάνει την συνολική χοληστερόλη και την LDL (την κακή χοληστερίνη), μειώνει την HDL (καλή χοληστερίνη). Αυξάνει των κίνδυνο καρκίνου κατά 5 φορές.
Μειώνει την ποιότητα του μητρικού γάλακτος. Μειώνει την αντίδραση των αντί-σωμάτων. Μειώνει την αντίδραση της ινσουλίνης. Το πολύ ενδιαφέρον μέρος, η μαργαρίνη πλησιάζει πάρα πολύ να είναι μια ΠΛΑΣΤΙΚΗ ΟΥΣΙΑ, αν είχε ένα μόριο επί πλέον θα ήταν πλαστικό.
Μόνο αυτή η ιδιότητα, αρκεί ώστε να αποφεύγουμε την χρήση της. Όλα τα φαγώσιμα προϊόντα που έχουν υποστεί υδρογόνωσης (προσθέτουμε υδρογόνο για να αλλάξουμε την μοριακή τους σύνθεση) πρέπει να θεωρηθούν ύποπτα.
Κάνετε ένα πείραμα μόνοι σας. Αγοράστε ένα κυπελλάκι μαργαρίνη και βάλτε το σε μια γωνία με σκιά, ή στο γκαράζ. Σε μερικές ημέρες θα παρατηρήσετε τα εξής: καμία μύγα, ούτε αυτά τα μικρά μυγάκια δεν πλησιάζουν. Δεν σαπίζει, ούτε μυρίζει διότι δεν έχει θρεπτική ουσία ώστε να αναπτυχθεί ζωή, έστω και μικροοργανισμοί.
Γιατί; Διότι είναι σχεδόν μια πλαστική ουσία. Τα παραπάνω ισχύουν φυσικά για όλα τα είδη μαργαρινών που κυκλοφορούν στην ελληνική αλλά και στην παγκόσμια αγορά και φυσικά και για τα προϊόντα που διαφημίζονται και χρησιμοποιούνται για τη μάχη εναντίον της χοληστερίνης.

Πέμπτη 23 Απριλίου 2020

Σήμερα εορτάζει ο Άγιος Γεώργιος ο Μεγαλομάρτυρας και Τροπαιοφόρος


Ο λαοφιλής Άγιος Γεώργιος, η μνήμη του οποίου τιμάται σήμερα 23 Απριλίου, 
ο μεγαλομάρτυρας και Τροπαιοφόρος γεννήθηκε περίπου το 275 μ.Χ. στην Καππαδοκία, από γονείς χριστιανούς.
Ο πατέρας του, μάλιστα, πέθανε μαρτυρικά για το Χριστό όταν ο Γεώργιος ήταν δέκα χρονών. Η μητέρα του τότε τον πήρε μαζί της στην πατρίδα της την Παλαιστίνη, όπου είχε και τα κτήματα της. Όταν έγινε 18 χρονών, στρατεύθηκε στο ρωμαϊκό στρατό. 
Αν και νέος στην ηλικία, διεκπεραίωνε τις στρατιωτικές του υποχρεώσεις τέλεια. Όλοι τον θαύμαζαν για το παράστημα του. Γι’ αυτό, γρήγορα τον προήγαγαν σε ανώτερα αξιώματα και του έδωσαν τον τίτλο του κόμη και ο Διοκλητιανός τον εκτιμούσε πολύ.
Ομολογητής
Από την εποχή του αυτοκράτορα Δεκίου μέχρι την εποχή που ανέβηκε στον θρόνο ο Διοκλητιανός, το 283 μ.χ., η Χριστιανική Εκκλησία μεγάλωσε πάρα πολύ, γιατί επικρατούσε ειρήνη. Οι Χριστιανοί πήραν πολλές δημόσιες θέσεις, έκτισαν πολλούς και μεγάλους ναούς, διάφορα σχολεία και οργάνωσαν την διοίκηση και τη διαχείριση των εκκλησιών και της φιλανθρωπίας.
Ο Διοκλητιανός αρχικά εργάστηκε για την οργάνωση του κράτους του. Προσέλαβε στρατηγούς για βοηθούς του που τους ονόμασε αυτοκράτορες και Καίσσαρες κι αφού πέτυχε να υποτάξει τους εχθρούς του κράτους και να σταθεροποιήσει τα σύνορα του, στράφηκε στα εσωτερικά ζητήματα. Δυστυχώς, στράφηκε εναντίον της Χριστιανικής Θρησκείας για να ανορθώσει την ειδωλολατρία. 
Γι’ αυτό το λόγο λοιπόν, κάλεσε τους βοηθούς του Καίσσαρες το 303 μ.χ. και τους στρατηγούς στην πρωτεύουσα του ανατολικού Ρωμαϊκού κράτους σε τρεις γενικές συγκεντρώσεις. Ανάμεσα τους βρισκότανε και ο 28χρονος Γεώργιος, που διακρίθηκε πολλές φορές στους πολέμους.
Συγκεντρώθηκαν λοιπόν όλοι, για να πάρουν αποφάσεις για την εξόντωση και τον αφανισμό της Χριστιανικής πίστης. Πρώτος μίλησε ο Διοκλητιανός και επέβαλε σε όλους ν’ αναλάβουν τον εξοντωτικό αγώνα εναντίον του Χριστιανισμού. 
Όλοι υποσχέθηκαν ότι θα καταβάλουν κάθε προσπάθεια, για να εξαλείψουν την Χριστιανική Θρησκεία από το Ρωμαϊκό κράτος. 
Τότε ο γενναίος Γεώργιος σηκώθηκε και είπε: «Γιατί, βασιλιά και άρχοντες, θέλετε να χυθεί αίμα δίκαιο και άγιο και να εξαναγκάσετε τους Χριστιανούς να προσκυνούν και να λατρεύουν τα είδωλα»; Και διακήρυξε την αλήθεια της Χριστιανικής Θρησκείας και την Θεότητα του Χριστού.
Μόλις τέλειωσε, όλοι συγχυστήκανε μ’ αυτή την ομολογία του και προσπάθησαν να τον πείσουν να μετανοήσει για όσα είπε, καταπραΰνοντας έτσι και τον Διοκλητιανό. Αλλά ο Γεώργιος ήταν σταθερός και με θάρρος διακήρυσσε την Χριστιανική του πίστη.
Στη φυλακή
Οργισμένος ο Διοκλητιανός διέταξε να τον κλείσουν στην φυλακή κα να του περισφίγξουν τα πόδια στο ξύλο και αφού τον ξαπλώσουν ανάσκελα, να βάλουν πάνω στο στήθος του μεγάλη και βαριά πέτρα.
Το άλλο πρωί ο Διοκλητιανός διέταξε να του παρουσιάσουν τον Γεώργιο για να τον ανακρίνει . Και πάλι αυτός έμεινε ακλόνητος στην ομολογία του και παρ’ όλες τις κολακείες και τις υποσχέσεις του αυτοκράτορα διακήρυττε την πίστη του και μιλούσε για τους ουράνιους θησαυρούς. Ο Διοκλητιανός οργίστηκε από τα λόγια του και διέταξε τους δήμιους να δέσουν τον Άγιο σε ένα μεγάλο τροχό για να κομματιαστεί το σώμα του. Μάλιστα ειρωνεύτηκε την ανδρεία του Αγίου και τον κάλεσε να προσκυνήσει τα είδωλα. 
Ο Γεώργιος ευχαρίστησε τον Θεό που τον αξίωνε να δοκιμαστεί και δέχτηκε με ευχαρίστησε να υποστεί το φοβερό αυτό μαρτύριο, που χώριζε σε μικρά λεπτά κομμάτια ολόκληρο το σώμα του, επειδή γύρω γύρω από τον τροχό υπήρχαν μπηγμένα κοφτερά σίδερα, που μοιάζανε με μαχαίρια. Πραγματικά μόλις ο τροχός κινήθηκε τα κοφτερά σίδερα άρχισαν να κόβουν το σώμα του. 
Τότε ακούστηκε μια φωνή από τον ουρανό που έλεγε :
 «Μη φοβάσαι, Γεώργιε, γιατί εγώ είμαι μαζί σου» και αμέσως ένας άγγελος ελευθέρωσε τον Άγιο, λύνοντας τον από τον τροχό και θεραπεύτηκε όλο το καταπληγωμένο σώμα του.
Ο Γεώργιος αφού απέκτησε το θαυμάσιο παράστημα του, με όψη αγγελική, παρουσιάστηκε στον Διοκλητιανό που είχε πάει με άλλους να κάνει θυσία. Μόλις τον είδαν έμειναν όλοι έκθαμβοι και απορημένοι. Μερικοί δε ισχυριζόντουσαν ότι είναι κάποιος που του μοιάζει και άλλοι ότι είναι φάντασμα. Καθώς όμως σχολιάζανε το γεγονός, εμφανίστηκαν μπροστά στον βασιλιά δύο από τους αξιωματικούς του, ο Πρωτολέοντας και ο Ανατόλιος (βλέπε 23 Απριλίου) με χίλιους στρατιώτες και ομολόγησαν την πίστη τους στον Χριστό. Ο Διοκλητιανός θύμωσε τόσο που έγινε έξαλλος και διέταξε να τους σκοτώσουν, πράγμα που έγινε αμέσως.
Έπειτα διέταξε να γεμίσουν αμέσως ένα λάκκο με ασβέστη και νερό και αφού ρίξουν μέσα τον Γεώργιο, να τον αφήσουν μέσα τρεις μέρες και τρεις νύχτες έτσι που να διαλυθούν και τα κόκκαλα του.
Πραγματικά οι δήμιοι ρίξανε τον Άγιο στον ζεματιστό ασβέστη και κλείσανε το στόμα του λάκκου. Μετά από τρεις μέρες ο Διοκλητιανός έστειλε στρατιώτες να ανοίξουν το λάκκο. Με μεγάλη τους έκπληξη όμως βρήκαν τον Γεώργιο όρθιο, μέσα στον ασβέστη και προσευχόταν. Το γεγονός εντυπωσίασε και προκάλεσε θαυμασμό και ενθουσιασμό στο λαό, που φώναζε: «Ο Θεός του Γεωργίου είναι μεγάλος». Ο Διοκλητιανός ζήτησε εξηγήσεις από τον Γεώργιο, που έμαθε τις μαντικές τέχνες και πως τις χρησιμοποιεί. Ο Γεώργιος τότε του απάντησε ότι τα γεγονότα ήταν αποτέλεσμα της θείας χάρης και δύναμης και όχι μαγείας και γοητείας.
Ο Διοκλητιανός οργισμένος διέταξε να του φορέσουν πυρακτωμένα παπούτσια με σιδερένια καρφιά και τον εξαναγκάσουν να περπατά. 
Ο Άγιος προσευχόταν και περπατούσε χωρίς να πάθει τίποτα. Πάλι διέταξε να τον φυλακίσουν και σκέφτηκε να φωνάξει του άρχοντες για να συσκεφτούν τι έπρεπε να κάμουν στον Γεώργιο. Και αφού τον δείρανε τόσο πολύ με μαστίγια και καταπλήγωσαν ολόκληρο το σώμα του Αγίου, τον παρουσίασαν στον Διοκλητιανό, που έμεινε έκπληκτος βλέποντας τον Γεώργιο να λάμπει σαν Άγγελος. Σκέφτηκε, λοιπόν, ότι το φαινόμενο αυτό οφειλόταν στις μαγικές του ικανότητες. Γι’ αυτό κάλεσε τον μάγο Αθανάσιο (βλέπε 23 Απριλίου), για να λύσει τα μάγια του Γεωργίου.
Αβλαβής από το δηλητήριο
Ήλθε, λοιπόν ο μάγος Αθανάσιος, κρατώντας στα χέρια του δύο πήλινα αγγεία, όπου υπήρχε δηλητήριο. Στο πρώτο αγγείο το δηλητήριο προξενούσε τρέλα, ενώ στο δεύτερο τον θάνατο.
Αμέσως οδήγησαν τον Άγιο στον Διοκλητιανό και στον μάγο Αθανάσιο. Ο βασιλιάς διέταξε να του δώσουν να πιει το πρώτο δηλητήριο. Ο Άγιος χωρίς δισταγμό ήπιε το δηλητήριο του πρώτου δοχείου, αφού προηγουμένως προσευχήθηκε , λέγοντας: «Κύριε Ιησού Χριστέ, ο Θεός ημών, ο ειπών καν θανάσιμον τι πίωτιν, ου μη αυτούς βλάψει, θαυμάστωσον νυν τα ελέη σου». Και δεν έπαθε απολύτως τίποτα!
Μόλις είδαν ότι δεν έπαθε απολύτως τίποτα, ο βασιλιάς διέταξε να του δώσει ο μάγος και το δεύτερο αγγείο. Το ήπιε και αυτό χωρίς να πάθει το παραμικρό. Τότε όλοι έμειναν έκπληκτοι από αυτό το θαύμα. Ο Διοκλητιανός εξακολουθούσε να επειμένει ότι για να μην πεθάνει ο Γεώργιος είχε δικά του μάγια. 
Ο μάγος Αθανάσιος που ήξερε πόσο δραστικά ήταν τα δηλητήρια, αφού γονάτισε μπροστά στον μάρτυρα, ομολόγησε την πίστη του στον αληθινό Θεό. Τότε ο Διοκλητιανός διέταξε και φόνευσαν τον Αθανάσιο αμέσως. Εκείνη την στιγμή έφθασε και η γυναίκα του Διοκλητιανού Αλεξάνδρα (βλέπε 21 Απριλίου), που ομολόγησε την πίστη της στον αληθινό Θεό. Και ο σκληρός και άκαρδος Διοκλητιανός διέταξε να την φυλακίσουν και την επομένη να της κόψουν το κεφάλι. Η Αλεξάνδρα ενώ προσευχόταν στην φυλακή, παρέδωσε την ψυχή της στα χέρια του Θεού.
Το μαρτυρικό τέλος του Αγίου
Ο Άγιος Γεώργιος κλείστηκε στην φυλακή και την νύκτα είδε στ’ όνειρο του τον Χριστό, που του ανάγγειλε ότι θα πάρει το στεφάνι του μαρτυρίου και θα αξιωθεί της αιωνίου ζωής. Σαν ξημέρωσε διατάχτηκαν οι στρατιώτες από τον ο Διοκλητιανό να παρουσιάσουν μπροστά του τον Άγιο. Πραγματικά ο Άγιος βάδιζε γεμάτος χαρά προς τον βασιλέα, επειδή προγνώριζε ότι έφτασε το τέλος του. Μόλις λοιπόν τον αντίκρισε ο Διοκλητιανός, του πρότεινε να πάνε στον ναό του Απόλλωνα για να θυσιάσει στο είδωλο του. Όταν μπήκε ο Άγιος στον ναό, σήκωσε το χέρι και αφού έκανε το σημείο του σταυρού διέταξε το είδωλο να πέσει. Αμέσως τούτο έπεσε και έγινε κομμάτια.
Ο ιερέας των ειδώλων και ο λαός τόσο πολύ θύμωσαν, που φώναζαν στον βασιλέα να θανατώσει τον Γεώργιο. Ο Διοκλητιανός έβγαλε διαταγή και του έκοψε το κεφάλι.
Ο πιστός υπηρέτης του Αγίου, Πασικράτης, εκτελώντας την επιθυμία του Αγίου, παρέλαβε το Άγιο λείψανο του Μάρτυρα μαζί με αυτό της μητέρας του Αγίας Πολυχρονίας (βλέπε 23 Απριλίου) και το μετέφερε στη Λύδδα της Παλαιστίνης. Από εκεί, όπως βεβαιώνουν οι πηγές, οι Σταυροφόροι πήραν τα ιερά λείψανα της Αγίας Πολυχρονίας και τα μετέφεραν στη Δύση.
Κατά την Εκκλησία μας, ο ένδοξος αυτός μεγαλομάρτυρας είναι ο μαργαρίτης ο πολύτιμος, ο αριστεύς ο θείος, ο λέων ο ένδοξος, ο αστήρ ο πολύφωτος, του Χριστού οπλίτης, της ουρανίου στρατιάς ο συνόμιλος.
πηγή https://iellada.gr/thriskeia/simera-eortazei-o-agios-georgios-o-megalomartyras-kai-tropaioforos

Σάββατο 18 Απριλίου 2020

Καλή Ανάσταση και Καλή Λαμπρή!





Καλή Ανάσταση και Καλή Λαμπρή!
Εμείς, οι διαχειριστές και οι συνεργαζόμενες ομάδες πολιτών που συγκροτούμε το ενημερωτικό δίκτυο «United Greek Nation» σας ευχαριστούμε για την πολύχρονη υποστήριξη των προσπαθειών μας και ευχόμαστε σε εσάς και σε όλο τον ελληνισμό Χρόνια Πολλά και με Υγεία!!!

«UGN Media» 
(στο Facebook, στο Youtube και στο Google Blogspot)


Πέμπτη 9 Απριλίου 2020

Έρευνα καθηγητή Γ.Ιωαννίδη: «Λιγότερο από το 1% των συνολικών θυμάτων του ιού ήταν υγιείς και κάτω των 65 ετών»


Ο Έλληνας καθηγητής της Ιατρικής  Σχολής του Πανεπιστημίου Στάνφορντ, Γιάννης Ιωαννίδης με μελέτη του προσπαθεί να σταματήσει την παγκόσμια υστερία λόγω του κορωνοϊού.
Ο καθηγητής σε νέα επιστημονική προδημοσίευση του κατέληξε πως οι θάνατοι σε άτομα κάτω των 65 ετών είναι εξαιρετικά σπάνιοι, καθώς στις περισσότερες χώρες αποτελούν κάτω από το 1% των συνολικών θυμάτων, ενώ σε ένα μεγάλο μέρος εκείνων άνω των 65 κανείς δεν μπορεί να πει με σιγουριά αν οι θάνατοι οφείλονται αποκλειστικά στον κορωνοϊό ή στην πληθώρα άλλων υποκειμένων νοσημάτων.
Η μελέτη, στην οποία συμμετείχε η Δέσποινα Κοντοπούλου-Ιωαννίδη και παρουσιάσθηκε στο medRxiv, αναλύει δεδομένα από οκτώ ευρωπαϊκές χώρες (Βέλγιο, Γερμανία, Ιταλία, Ολλανδία, Πορτογαλία, Ισπανία, Σουηδία, Ελβετία) και τέσσερις αμερικανικές πολιτείες επίκεντρα της επιδημίας (Νέα Υόρκη, Ουάσιγκτον, Μίσιγκαν, Λουιζιάνα), όσον αφορά τους θανάτους σε άτομα κάτω των 65 ετών και χωρίς υποκείμενα νοσήματα.
Το άρθρο συμπεραίνει ότι οι άνθρωποι κάτω των 65 ετών χωρίς υποκείμενο νόσημα αποτελούν μόνο το 0,3% των συνολικών θανάτων από την Covid-19 στην Ολλανδία, το 0,7% στην Ιταλία και το 1,8% στη Νέα Υόρκη.
Με λίγα λόγια από τους 88.000 θανάτους παγκοσμίως μόλις οι 880 αφορούσαν ανθρώπους οι οποίοι ήταν υγιείς και κάτω των 65 ετών.
Για τα άτομα αυτά, σύμφωνα με τον Έλληνα επιστήμονα, «ο κίνδυνος να πεθάνεις από κορωνοϊό σε πληθυσμιακό επίπεδο στα περισσότερα μέρη υπολογίζεται να είναι της τάξης του να πεθάνεις σε αυτοκινητιστικό πηγαίνοντας από το σπίτι στο γραφείο».
Γι' αυτό ο κ.Ιωαννίδης προτείνει οι στρατηγικές διαχείρισης της πανδημίας να εστιάσουν κυρίως στην προστασία των ανθρώπων υψηλού κινδύνου, δηλαδή στους άνω των 65 ετών με υποκείμενα νοσήματα.
Η ανάλυση των στατιστικών δεδομένων που πραγματοποίησε, δείχνει ότι οι άνθρωποι κάτω των 65 ετών (με ή χωρίς υποκείμενο νόσημα) αποτελούν το 5% έως 9% όλων των θανάτων από Covid-19 στις οκτώ ευρωπαϊκές χώρες και προσεγγίζουν το 30% στις ΗΠΑ. Ο κίνδυνος θανάτου από τον κορωνοϊό για τους κάτω των 65 ετών είναι 34 έως 73 φορές μικρότερος σε σχέση με τον κίνδυνο για τους άνω των 65 ετών στην Ευρώπη και 13 έως 15 φορές στις ΗΠΑ.
Ο απόλυτος κίνδυνος θανάτου λόγω Covid-19 κυμαίνεται από 1,7 ανά εκατομμύριο για τους ανθρώπους έως 65 ετών στη Γερμανία έως 79 ανά εκατομμύριο στην πόλη της Νέας Υόρκης. Για τους άνω των 80 ετών ο κίνδυνος θανάτου είναι από ένας στους 6.000 κατοίκους στη Γερμανία μέχρι ένας στους 420 στην Ισπανία.
Η περίπτωση της Ιταλίας
Μακριά από τα νοσοκομεία εκτός απόλυτης ανάγκης. Αυτό είναι το κύριο και επείγον μήνυμα από την εξέλιξη της νόσου Covid-19 στην Ιταλία, σύμφωνα με μια άλλη μελέτη του Γ.Ιωαννίδη, που δημοσιεύθηκε στο αμερικανικό ιατρικό περιοδικό «JAMA Internal Medicine», σε συνεργασία με τον επικεφαλής της ιταλικής επιστημονικής ομάδας Covid-19 Walter Ricciardi και την καθηγήτρια Stefania Boccia.
«Κάποιος δεν πρέπει να πάει στο νοσοκομείο εκτός αν είναι πολύ βαριά», σύμφωνα με τον κ.Ιωαννίδη «αλλιώς το νοσοκομείο δεν πρόκειται να του κάνει καλό». Μολύνεται κι ας μην είναι μολυσμένος, ενώ αν είναι μολυσμένος, μολύνει το ιατρικό/νοσηλευτικό πρoσωπικό και άλλους ασθενείς που δεν ήταν μολυσμένοι. Τελικά, το ιατρικό/νοσηλευτικό προσωπικό μολύνει και άλλους ασθενείς.
Σύμφωνα με τους ερευνητές, στην Ιταλία (μια χώρα με τον πιο γερασμένο πληθυσμό στην Ευρώπη και τον δεύτερο στον κόσμο μετά την Ιαπωνία) η μέση ηλικία όσων πεθαίνουν λόγω κορονοϊού είναι τα 80 έτη περίπου, ενώ η μέση ηλικία όσων εισάγονται σε μονάδα εντατικής θεραπείας είναι τα 67 έτη. Η θνητότητα -όπως δείχνει η ιταλική εμπειρία- εξαρτάται σημαντικά από την παρουσία υποκείμενων νοσημάτων, ιδίως όταν υπάρχει μεγάλη αναλογία ατόμων τρίτης ηλικίας σε μια χώρα.
Η μελέτη θεωρεί πιθανό ότι η μαζική μετάδοση του ιού στο Μπέργκαμο ξεκίνησε στον ποδοσφαιρικό αγώνα του 'Τσάμπιονς Λιγκ' Αταλάντα-Βαλένθια στις 19 Φεβρουαρίου, όταν σχεδόν το ένα τρίτο του πληθυσμού της πόλης παρακολούθησε και πανηγύρισε ομαδικά. Επίσης στα αρχικά στάδια της επιδημίας δεν τηρήθηκαν καλά τα μέτρα υγιεινής και παραμονής στο σπίτι.
Η Ιταλία εξάλλου είχε σχετικά λίγα κρεβάτια ΜΕΘ (5.090 ή 8,4 ανά 100.000 κατοίκους), αλλά από λάθος στρατηγική δέχθηκε στις ΜΕΘ στη αρχή της κρίσης πολλά περιστατικά με σχετικά ήπια συμπτώματα, με συνέπεια όταν άρχισε ο κατακλυσμός των σοβαρών περιστατικών, να εμφανίσει ελλείψεις. Επίσης η πρόωρη μόλυνση μεγάλου μέρους του ιατρικού-νοσηλευτικού προσωπικού, που τέθηκε γρήγορα εκτός μάχης, επιδείνωσε το πρόβλημα (σχεδόν ένα στα δέκα κρούσματα αφορούσαν υγειονομικό προσωπικό).
Γι' αυτό, σύμφωνα με τους ερευνητές, το μάθημα για τις άλλες χώρες είναι η πάση θυσία αποφυγή εισαγωγής στο νοσοκομείο ασθενών με ύποπτα συμπτώματα Covid-19 εκτός και αν έχουν σαφή ανάγκη υποστήριξης, η διατήρηση αυστηρών μέτρων υγιεινής μέσα στο νοσοκομείο και η έγκαιρη προστασία του υγειονομικού προσωπικού για να μην κολλήσει.
Τέλος, ο Ιωαννίδης και οι συνεργάτες του επισημαίνουν ότι είναι δύσκολο να διακριθούν οι «θάνατοι με κορωνοϊό» από τους «θανάτους λόγω κορωνοϊού», καθώς η συντριπτική πλειονότητα των ασθενών που πέθαναν από Covid-19 στην Ιταλία, είχαν άλλα υποκείμενα νοσήματα (το 98,8% τουλάχιστον ένα νόσημα, ενώ το 48,6% τουλάχιστον τρία).
πηγή: https://www.pronews.gr/ygeia/866715_ereyna-toy-stanfornt-gia-koronoio-exairetika-spanioi-oi-thanatoi-se-atoma-kato-ton-65

''Οι δε αρχιερείς θα υποχωρούν μπροστά στους ισχυρούς της γης...''


Η προφητεία του Αββά Παμβώ προς μαθητή του

 Μαθητής:

- Ώστε λοιπόν, Γέροντα, πρόκειται να αλλάξουν οι παραδόσεις και τα έθιμα των Χριστιανών; 

Μήπως δεν θα υπάρχουν πλέον ιερείς εις την Εκκλησίαν αφού θα βαδίσει προς αυτό το κατάντημα;

 Τότε ο αββάς απάντησε:

- Εις τους καιρούς εκείνους πλέον, θα κρυώσει η αγάπη του Θεού από τις περισσότερες ψυχές και θα πέσει θλίψις μεγάλη εις τον κόσμον. Το ένα έθνος θα ρίχνεται εναντίον του άλλου. Οι λαοί θα μετακινούνται από τους τόπους των. Οι άρχοντες θα ανακατωθούν, οι ιερωμένοι θα το ρίξουν εις την αναρχίαν, οι δε μοναχοί θα ξεκλίνουν εις την αμέλειαν.

Οι εκκλησιαστικοί ηγέτες θα θεωρούν ανάξιον πράγμα να φροντίζουν για την σωτηρίαν τόσον της ιδικής των ψυχής, όσον και του ποιμνίου των και θα περιφρονούν παντελώς ένα τοιούτον ζήτημα. Όλοι θα δείχνουν προθυμίαν και δραστηριότητα προ πάντων δια τα τραπέζια και διά τας ορέξεις των. Θα είναι οκνηροί εις τας προσευχάς και πρόχειροι εις τας κατακρίσεις.

Τους βίους και τας διδαχάς και τα παραδείγματα των αγίων Πατέρων δεν θα ενδιαφέρονται μήτε να τα μιμηθούν, μήτε καν να τα ακούσουν, αλλά μάλλον θα κατηγορούν και θα λέγουν ότι, εάν εζούσαμε και μεις εις εκείνα τα χρόνια, έτσι θα συμπεριφερόμεθα.

Οι δε αρχιερείς θα υποχωρούν μπροστά στους ισχυρούς της γης. 

Και θα λύνουν τις διάφορες υποθέσεις, βγάζοντες από πολλές μεριές δώρα και απολαβές λογιών λογιών για λογαριασμό των.

Τον πτωχόν δεν θα τον υπερασπίζουν, θα θλίβουν τας χήρας γυναίκας και θα καταπονούν τα ορφανά.

Αλλά και εις τον λαόν θα εισχωρήσει ασωτία... Οι περισσότεροι δεν θα πιστεύουν εις τον Θεόν, θα μισούνται αναμεταξύ των και θα αλληλοτρώγονται ωσάν τα θηρία, θα κλέπτουν ο ένας τον άλλον και θα μεθύουν και θα περπατούν ωσάν τυφλοί.

 Τέλος ξαναρωτά ο μαθητής:

- Τι λοιπόν πρέπει να κάνει κάποιος σε κείνη την περίστασιν;

 Και ο Γέρων Παμβώ απεκρίθη:

- Τέκνον μου, εις εκείνους πλέον τους καιρούς, όποιος αν ημπορέσει να σώσει την ψυχή του και να παρακινά και τους άλλους δια να σωθούν, αυτός θα ονομασθεί μέγας εις την βασιλείαν των Ουρανών....


Το Μέγα Γεροντικόν – Τόμος Α’ κεφ. Α’ 84 σελ.113,115(Εκδ. Ι. Ησυχ. «Το Γενέσιον της Θεοτόκου» Πανόραμα Θεσσαλονίκης)

πηγή https://www.agiotopia.gr/2020/04/blog-post_77.html




Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΪΣΙΟΣ ΓΙΑ ΑΡΡΩΣΤΙΑ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟ


Σφράγισμα – 666
-Πῶς ξέρουν καί βάζουν αὐτόν τόν ἀριθμό, Γέροντα;
-Ἤξερε ὁ Εὐαγγελιστής Ἰωάννης τί θά κάνη ὁ διάβολος, ὅπως καί οἱ Προφῆτες προφήτευσαν ὅτι θά πωλήσουν τόν Χριστό γιά «τριάκοντα ἀργύρια»9, ὅτι θά Τόν ποτίσουν ξύδι10, θά διαμερίσουν τά ἱμάτιά Του11.

Πρίν ἀπό δύο χιλιάδες χρόνια ἔγραψε στήν Ἀποκάλυψη ὅτι οἱ ἄνθρωποι θά σφραγίζωνται μέ τόν ἀριθμό 666. «Ὁ ἔχων νοῦν ψηφισάτω τόν ἀριθμό τοῦ θηρίου· ἀριθμός γάρ ἀνθρώπου ἐστί· καί ὁ ἀριθμός αὐτοῦ χξς΄12». Τό 666 γιά τούς Ἑβραίους εἶναι σύμβολο οἰκονομίας. Οἱ Ἑβραῖοι, ὅπως ἀναφέρεται στήν Παλαιά Διαθήκη, ἐπέβαλαν μία συγκεκριμένη φορολογία στά ἔθνη πού ὑποδούλωσαν μέ διάφορους πολέμους. Ἡ ἐτήσια φορολογία ἦταν 666 τάλαντα χρυσοῦ13. Τώρα, γιά νά ὑποτάξουν ὅλον τόν κόσμο, βάζουν πάλι αὐτόν τόν παλιό φορολογικό ἀριθμό, πού συνδέεται μέ τό ἔνδοξο παρελθόν τους. Γι’ αὐτό δέν θέλουν νά τόν ἀντικαταστήσουν μέ ἄλλο ἀριθμό. Τό 666 δηλαδή εἶναι τό σύμβολο τοῦ μαμωνᾶ. Τό πῆραν ἀπό τά σταθμά τοῦ χρυσοῦ-δέν ἤξεραν αὐτό πού ἀναφέρει ὁ Ἅγιος Ἰωάννης στήν Ἀποκάλυψη-, ἀλλά δέν παύει νά εἶναι μαμωνᾶς. Τό Εὐαγγέλιο ὅμως λέει «ἤ Χριστό ἤ μαμωνᾶ». «Οὐ δύνασθε Θεῷ δουλεύειν καί μαμωνᾷ14».

Τά πράγματα προχωροῦν κανονικά. Στήν Ἀμερική τά σφραγισμένα σκυλιά ἐκπέμπουν μέ τόν πομπό καί, τάκ, τά βρίσκουν. Ἔτσι ξέρουν τό κάθε σκυλί πού βρίσκεται. Ὅσα σκυλιά δέν ἔχουν τήν μάρκα τους καί εἶναι ἀδέσποτα τά σκοτώνουν μέ ἀκτῖνες λέιζερ. Μετά θά ἀρχίσουν νά σκοτώνουν καί τούς ἀνθρώπους. Τόνους ψά-ρια ἔχουν σφραγίσει καί τά παρακολουθοῦν ἀπό τό δορυφόρο σέ ποιό πέλαγος εἶναι!

Τώρα πάλι παρουσιάστηκε μία ἀρρώστια, γιά τήν ὁποία βρῆκαν ἕνα ἐμβόλιο πού θά εἶναι ὑποχρεωτικό καί, γιά νά τό κάνη κανείς, θά τόν σφραγίζουν . Πόσοι ἄνθρωποι ἐκεῖ εἶναι ἤδη σφραγισμένοι μέ ἀκτῖνες λέιζερ, ἄλλοι στό μέτωπο καί ἄλλοι στό χέρι! Ἀργότερα, ὅποιος δέν εἶναι σφραγισμένος μέ τόν ἀριθμό 666 δέν θά μπορεῖ οὔτε νά πουλᾶ, οὔτε νά ἀγοράζη, ἤ νά παίρνη δάνειο, νά διορίζεται κ.λπ. Μοῦ λέει ὁ λογισμός ὅτι ὁ Ἀντίχριστος μέ αὐτό τό σύστημα θέλησε νά πιάση ὅλο τόν κόσμο καί, ἅμα δέν εἶναι κανείς στό σύστημα, δέν θά μπορῆ νά δουλέψη κ.λπ. εἴτε κόκκινος εἴτε μαῦρος εἴτε ἄσπρος, ὅλοι δηλαδή. Θά ἐπιβληθῆ ἔτσι μέ ἕνα οἰκονομικό σύστημα πού θά ἐλέγχη τήν παγκόσμια οἰκονομία, καί μόνον ὅσοι θά ἔχουν δεχθῆ τό σφράγισμα , τό χάραγμα μέ τόν ἀριθμό 666 , θά μποροῦν νά ἔχουν ἐμπορικές συναλλαγές.

Τί θά πάθουν ὅμως οἱ ἄνθρωποι πού θά σφραγίζωνται!….Μοῦ ἔλεγε κάποιος εἰδικός ὅτι μέ τίς ἀκτῖνες λέιζερ παθαίνει κανείς βλάβη. Οἱ ἄνθρωποι πού θά σφραγιστοῦν θά τραβοῦν τίς ἀκτῖνες τοῦ ἥλιου καί θά πάθουν τέτοια ζημιά, πού θά μασοῦν τήν γλῶσσα τους ἀπό τόν πόνο15. Ὅσοι δέν σφραγιστοῦν, θά περάσουν κα-λύτερα ἀπό τούς ἄλλους, γιατί ὁ Χριστός ὅσους δέν σφραγιστοῦν θά τούς βοηθήση. Δέν εἶναι μικρό πρᾶγμα αὐτό!

-Γέροντα, πότε θά τούς βοηθήση; Μετά;

-Ὄχι, τότε.

-Ἀφοῦ Γέροντα, δέν θά μποροῦν νά πωλοῦν καί νά ἀγοράζουν, πῶς θά περάσουν καλύτερα;

-Νά δῆς, ὁ Θεός ξέρει ἕναν τρόπο, τόν ξέρω καί ἐγώ αὐτόν. Λοιπόν…, μέ ἀπασχόλησε πολύ αὐτό τό θέμα καί μοῦ ἔστειλε μετά τό …..τηλεγράφημα. 
Ὁ Θεός πῶς μᾶς οἰκονομάει, πῶ! πῶ!
9.Βλ. Ζαχ.11,1-13.

10.Βλ.Ψαλμ.68,22.

11.Βλ.Ψαλμ.21,19

12.Ἀποκ.13,18

13.Βλ.Γ΄Βασ.10,14 καί Β΄Παραλ.9,13.

14.Ματθ.6,24

15.Βλ.Ἀποκ.16,10.

Πηγή :https://enromiosini.gr/

πηγή https://www.agiotopia.gr/2020/04/blog-post_90.html#more